holmgrenstefan Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Hej på er. jag heter stefan och har pysslat med musik.och började med atari512ste med en vacker separerad diskettstation och en monsteruös hd på hela 12 meg:) då var det ju cubase som regerade och ett gäng moduler. sedan blev det pc och det tyckte jag inte om inget som hadde med vst att göra fungerade helt enkelt inte som det skulle.viklet har ändrats .så jag körde på logic. har tetat det på mac och det är hyfsat likt. men fortfarande sitter jag med pcn. mest elektronisk musik och nu är det mest mjukvaru sythese då min triton korg blir hyfsatt om inte fullständigt utklassad. nuförtiden driver jag företag med en polare och det är ral. och monitor er är det främsta vi har i nuläget... mvh stefan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henke Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Hjärtligt välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Hejsan! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
djonas Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Willkommen! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Korsning =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Morsning! ® Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soda_jam Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Hej hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Hej och välkommen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 vÄLKOMMEN, vÄLKOmenn OCH vÄLKOMEN..på ett normalt vis. ( hmmm..det har suttit en Caps-lock'are vid min dator på jobbe 😳 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr Arthur Krause Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Wilkommen hierein som tysken sa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
osiris Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Godmorgon säger jag 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Håkan Ekberg Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Hej och välkommen! Håkan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.