Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
SystemF (oregistrerad)
Postat

Dags för Studio Pak att gå ned i pris nu hoppas jag!!

Postat (redigerat)
Är det någon som har haft tid att testa Precision EQ?

Läste några första intryck på Chris Milnes UAD-forum. Det verkar som den är lite lik Cambridge i karaktären. Kan bli intressant. Själv kommer jag antagligen inte uppgradera förrän jag avslutat två pågående projekt. Blir väl i vår någon gång. 😳

Edit: Ytterligare en tråd om Precision EQn

Redigerat av joachime
Postat
Är det någon som har haft tid att testa Precision EQ?

Läste några första intryck på Chris Milnes UAD-forum. Det verkar som den är lite lik Cambridge i karaktären. Kan bli intressant. Själv kommer jag antagligen inte uppgradera förrän jag avslutat två pågående projekt. Blir väl i vår någon gång. 🙂

Edit: Ytterligare en tråd om Precision EQn

Dom vet ju hur man gör business.......fan, det hugger ju till i köptarmen varje gång dom släpper en ny plugg!!!!!! 😉

Postat (redigerat)
Den här är ju betydligt mer attraktiv än Cambridge EQ´n. Den låter nog jävligt bra också...

Det viktigaste är väl ändå hur dom ser ut! 😆

Edit: stavfel

Redigerat av joachime
Postat
Den här är ju betydligt mer attraktiv än Cambridge EQ´n. Den låter nog jävligt bra också...

Det viktigaste är väl ändå hur dom ser ut! :rolleyes:

Edit: stavfel

Hehe. Misstänkte att det skulle tolkas på det viset. Jag menade ju förstås inte att den bara var snyggare än Cambridge utan, ja du vet... 😳

Den har fått bra kritik på UAD forumet faktiskt. Är sugen på att ha en riktigt bra parametrisk EQ till mixning. Vart aldrig sugen på Cambridge då den inte fick så superbra kritik. Tror inte att jag skulle höra nån större skillnad mellan de två, pga betongekot i min mixhörna, men det skulle ju KÄNNAS bra om man hade lite bättre grejer 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.