dUnreal Postat 18 juli 2010 Postat 18 juli 2010 Tjena! đ John heter jag, 16 Ă„r, frĂ„n en hĂ„la kallad Ronneby lĂ„ngt ner i södra blekinge. Har hĂ„llt pĂ„ med FL studio i snart 3 Ă„r tror jag. Producerar frĂ€mst hardstyle, men Ă€ven lite electro house, techno, etc. Ăr i stĂ€ndig utveckling, nu börjar det lĂ„ta bra, men för ett Ă„r sen sög jag. Förhoppningsvis kan jag sĂ€ga likadand nĂ€sta Ă„r đ Bland annat sĂ„ letar jag efter en kille/tjej att producera med som har samma intresse som jag, gĂ€rna nĂ„gon som Ă€r dj-kunnig. Detta ser för övrigt ut som ett mycket trevligt forum och jag hoppas att jag kan bĂ„de ta del av och dela med mig av information. Min youtube-kanal hittar ni hĂ€r! âșïž
ErikES Postat 18 juli 2010 Postat 18 juli 2010 Tjena! đ John heter jag, 16 Ă„r, frĂ„n en hĂ„la kallad Ronneby lĂ„ngt ner i södra blekinge. Har hĂ„llt pĂ„ med FL studio i snart 3 Ă„r tror jag. Producerar frĂ€mst hardstyle, men Ă€ven lite electro house, techno, etc. Ăr i stĂ€ndig utveckling, nu börjar det lĂ„ta bra, men för ett Ă„r sen sög jag. Förhoppningsvis kan jag sĂ€ga likadand nĂ€sta Ă„r đ Bland annat sĂ„ letar jag efter en kille/tjej att producera med som har samma intresse som jag, gĂ€rna nĂ„gon som Ă€r dj-kunnig. Detta ser för övrigt ut som ett mycket trevligt forum och jag hoppas att jag kan bĂ„de ta del av och dela med mig av information. Min youtube-kanal hittar ni hĂ€r! âșïž VĂ€lkommen, jag Ă€r inte nyast lĂ€ngre! kul youtube-kanal har du ocksĂ„, jag fĂ„r vĂ€l önska dig lycka till!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.