Linus Postat 8 augusti 2011 Trådstartare Postat 8 augusti 2011 Hallåååå smålänningar? Om det bara blir Chae och jag kan vi väl lika gärna skita i Växjö och ses i Västervik 😉
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Hallåååå smålänningar? Om det bara blir Chae och jag kan vi väl lika gärna skita i Växjö och ses i Västervik 😉 🥰😛
Neosus Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Hade jag inte bott i norrlandshelvete så hade jag kommit förlängesen...INNAN ni ens har kommit. Såatte... 😱
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Hade jag inte bott i norrlandshelvete så hade jag kommit förlängesen...INNAN ni ens har kommit. Såatte... 😱 Känns fint att vi har ditt fulla och nyktra stöd, Grahn ☺️ (F ö tänker jag inte ens försöka att missförstå ditt inlägg.)
Neosus Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Känns fint att vi har ditt fulla och nyktra stöd, Grahn ☺️ (F ö tänker jag inte ens försöka att missförstå ditt inlägg.) 😄☺️
Neko Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Oj! Nu blev det svårt! Har rätt fullsmockat men kanske kan hitta en lucka? Växjö funkar.
Neko Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Btw jag tänkte besöka 4 Sound i Växjö imorgon tisdag iom att alla Musikbörsen skyltar om och har "happenings" med giveaways och lotteri. Är det några Växjöbor som vill ses där? Kommer nog vara en sväng i Växjö imorgon. När tror du att du är där på en höft?
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Jag vill minnas (oj, vad jag vill minnas det) att Gizomzis inte var svår om det blev Västervik I'm just sayin'... /CHAE
Unicron Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Om jag inte jobbar så är jag lätt på i Västervik!
CHAE Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Om jag inte jobbar så är jag lätt på i Västervik! Du ser, Linus! Nu är även Unicron på om det blir Viken 🙂 Sorry det är ju din tråd och allting men i nuläget så verkar det vara Västervik som ligger främst om det ska till en Smålands-IRL.
stratsvante Postat 8 augusti 2011 Postat 8 augusti 2011 Kan tyvärr inte, har spelning i karlskrona då!
Linus Postat 12 augusti 2011 Trådstartare Postat 12 augusti 2011 Fortsättning följer vid annat datum och tid. Eller så får någon annan gärna dra i trådarna.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.