Jump to content
Annons

Recommended Posts

• 3 veckor senare...
Annons
Postat

Hallåååå smålänningar? Om det bara blir Chae och jag kan vi väl lika gärna skita i Växjö och ses i Västervik 😉

Postat

Hallåååå smålänningar? Om det bara blir Chae och jag kan vi väl lika gärna skita i Växjö och ses i Västervik 😉

🥰😛

Postat

Hade jag inte bott i norrlandshelvete så hade jag kommit förlängesen...INNAN ni ens har kommit.

Såatte... 😱

Känns fint att vi har ditt fulla och nyktra stöd, Grahn ☺️

(F ö tänker jag inte ens försöka att missförstå ditt inlägg.)

Postat

Känns fint att vi har ditt fulla och nyktra stöd, Grahn ☺️

(F ö tänker jag inte ens försöka att missförstå ditt inlägg.)

😄☺️

Postat

Oj! Nu blev det svårt! Har rätt fullsmockat men kanske kan hitta en lucka? Växjö funkar.

Postat

Btw jag tänkte besöka 4 Sound i Växjö imorgon tisdag iom att alla Musikbörsen skyltar om och har "happenings" med giveaways och lotteri.

Är det några Växjöbor som vill ses där?

Kommer nog vara en sväng i Växjö imorgon. När tror du att du är där på en höft?

Postat

Jag vill minnas (oj, vad jag vill minnas det) att Gizomzis inte var svår om det blev Västervik :rolleyes:

I'm just sayin'...

/CHAE

Postat

Om jag inte jobbar så är jag lätt på i Västervik!

Du ser, Linus! Nu är även Unicron på om det blir Viken 🙂

Sorry det är ju din tråd och allting men i nuläget så verkar det vara Västervik som ligger främst om det ska till en Smålands-IRL.

Postat

Fortsättning följer vid annat datum och tid. Eller så får någon annan gärna dra i trådarna.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.