Otto Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Växjo röstar jag för så kan vi hälsa på hos Helge i hans håla :-)
sadomachine (oregistrerad) Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Växjo röstar jag för så kan vi hälsa på hos Helge i hans håla :-) Precis, bra ide.
laxlaxlax Postat 22 april 2011 Postat 22 april 2011 Jag tänker i slutet av juli. Kommentarer? toppen!
Linus Postat 25 april 2011 Trådstartare Postat 25 april 2011 Inte omöjligt med två IRL:er på ostkusten, en uppe i Västervik som samlar folk från Vimmerby/Hultsfred/Oskarshamnsområdet och en nere i Växjö som samlar från Kalmar/Vetlanda/Värnamo etc. Jag skulle nog dyka upp på bägge iaf.
Linus Postat 25 april 2011 Trådstartare Postat 25 april 2011 Btw jag tänkte besöka 4 Sound i Växjö imorgon tisdag iom att alla Musikbörsen skyltar om och har "happenings" med giveaways och lotteri. Är det några Växjöbor som vill ses där?
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 (redigerat) Inte omöjligt med två IRL:er på ostkusten, en uppe i Västervik som samlar folk från Vimmerby/Hultsfred/Oskarshamnsområdet och en nere i Växjö som samlar från Kalmar/Vetlanda/Värnamo etc. Jag skulle nog dyka upp på bägge iaf. Bra där, Linus! Jag är inte svår att gå på båda om tid finnes. Återigen, datum? Sen vår (typ slutet av maj) eller mitt i sommaren? Så, ska vi försöka samla ihop lite namn så får man övergripande koll på hur många som vill hänga på, m'kay): Linus CHAE Laxen Sadomachine Otto Gizmozis (även om det blir Växjö???) Limpan Ludde46 Kängan (om det blir i V-vik) linuskarlsson android (?) Hellpig (om han har tid och om det blir i Växjö) Unicron (om det blir Västervik) Har jag glömt någon? Redigerat 25 april 2011 av CHAE
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Btw jag tänkte besöka 4 Sound i Växjö imorgon tisdag iom att alla Musikbörsen skyltar om och har "happenings" med giveaways och lotteri. Är det några Växjöbor som vill ses där? Dääämn, hade jag inte jobbat så hade jag lätt dragit dit bara "för att".
Unicron Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Lär kunna dyka upp om det blir något i Västervik. Släpar med mig Ken med ifall det blir av 🙂
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Lär kunna dyka upp om det blir något i Västervik. Släpar med mig Ken med ifall det blir av 🙂 Sweet! Lägger till dig på listan.
CHAE Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Jag är som sagt på i V-vik! =) Aight, jag skriver upp det på listan.
laxlaxlax Postat 25 april 2011 Postat 25 april 2011 Inte omöjligt med två IRL:er på ostkusten, en uppe i Västervik som samlar folk från Vimmerby/Hultsfred/Oskarshamnsområdet och en nere i Växjö som samlar från Kalmar/Vetlanda/Värnamo etc. Jag skulle nog dyka upp på bägge iaf. Nej för fan, ta allt i en smäll istället!
Linus Postat 26 april 2011 Trådstartare Postat 26 april 2011 Btw jag tänkte besöka 4 Sound i Växjö imorgon tisdag iom att alla Musikbörsen skyltar om och har "happenings" med giveaways och lotteri. Är det några Växjöbor som vill ses där? ? 🙂
Limpan Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 ? 🙂 Jag var faktiskt där en stund igår, men jag såg inget som var annorlunda än vanligt i butiken.. tråkigt. Dock kanske de hände mer på kvällen, jag var där en kvart vid ca 13.30, haha orkade inte så mkt längre, var mest kids som satt å spela gitarr när jag var där.
sadomachine (oregistrerad) Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Det skulle väl hålla på hela veckan stod det i ett sms jag fick...
Anders F Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Ska göra mitt bästa även om det inte blir v-vik, men det blir nog svårt 🙁 Men ifall det bestäms i växjö ska jag försöka iaf. MVH Anders
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Jag är bosatt i växjö också! Du har precis skrivit upp dig på "jag låter er raida mitt kylskåp och crasha på mitt golv". Lovely.
stratsvante Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 (redigerat) Jag är student i växjö och bor på campus, hur tror du min vardag ser ut? Och tror du det finns mat i min kyl? I laugh in your face! Redigerat 27 april 2011 av stratsvante
CHAE Postat 27 april 2011 Postat 27 april 2011 Jag är student i växjö och bor på campus [...] Och tror du det finns mat i min kyl? I rest my case 😑
Ken Kängström Postat 2 maj 2011 Postat 2 maj 2011 Fram med datum, och spika så det händer något! 🙂 Första helgen i Juni?
Linus Postat 17 juli 2011 Trådstartare Postat 17 juli 2011 Nu är betänketiden över, jag har bestämt datum och stad.
CHAE Postat 17 juli 2011 Postat 17 juli 2011 Får man fråga vilken stad det blev? Och datum? Det vart Växjö den 13:e augusti och du ska vara där, m'kay 😑
Unicron Postat 17 juli 2011 Postat 17 juli 2011 Såg det, skulle precis ändra min post. Vi får se, ska höra med Ken så får vi se vad som händer 🙂
Limpan Postat 21 juli 2011 Postat 21 juli 2011 Jag kanske kan hälsa på en stund den 13:e augusti i Växjö... Får se, vi har nämligen besök den helgen och firar dotterns födelsedag den dagen (1 år)
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.