laxlaxlax Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Lyxigt puffskydd! Själv kör jag med intersport-strumpan men sparar till en upgrade. Skämt åsido - men vi kör samma dator. Dell inspiron 640m, va?
mrpimmy Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Germer, blev väldigt nyfiken på att höra något efter jag sett din schyssta studio, så jag lyssnade på låten du har lagt upp, och jag är helt klart sjukt avundsjuk.
Germer Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Lyxigt puffskydd! Själv kör jag med intersport-strumpan men sparar till en upgrade. Skämt åsido - men vi kör samma dator. Dell inspiron 640m, va? Nästan! De ser likadana ut, men min heter insriron 6000. Vet inte vad det är för skillnad dock. Fungerar din bra? Germer, blev väldigt nyfiken på att höra något efter jag sett din schyssta studio, så jag lyssnade på låten du har lagt upp, och jag är helt klart sjukt avundsjuk. ?
laxlaxlax Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Nästan! De ser likadana ut, men min heter insriron 6000. Vet inte vad det är för skillnad dock. Fungerar din bra? Jadå! Prima virke. Själv?
Germer Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Jadå! Prima virke. Själv? Jodå, den knatar på. Klarar förvånansvärt mycket för att vara så "klen". Men när jag blir mer bofast och ekonomiskt stabil ska jag nog skaffa en ny 🙂
laxlaxlax Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 (redigerat) Jodå, den knatar på. Klarar förvånansvärt mycket för att vara så "klen". Men när jag blir mer bofast och ekonomiskt stabil ska jag nog skaffa en ny 🙂 Gick i samma tankegångar alldeles nyss jag med. Men häftigt att din hållt i sju år! Min är bara sex år gammal men knatar också på. Nåväl, kul att se din studio. Man kan ana att det är kreativitet och känsla som premieras i låtarna. Redigerat 10 december 2010 av laxlaxlax
mrpimmy Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 ? Vet inte om det kunde misstolkas, menade vad jag skrev. Din studio såg ut som ren skaparglädje och jag diggade låten du lagt ut, väldigt mycket.
Germer Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Vad gött! Kul att du gillar det. Ja, ibland vet man inte om folk är seriösa här eller inte 🙂 Tack
Umemagnus Postat 5 januari 2011 Postat 5 januari 2011 Såhär ser min lilla plats ut... fixade till med höj-och sänkbart bord. Rummet det är beläget i, är ca 35 m2, men det ser i nuläget ganska risigt ut, pga fix... mer bilder på rummet kommer vid senare tillfälle (läs; då jag fått tummen ur, och ordnat upp...) Tycker själv att det blev riktigt trevligt. Dock skulle det behövas akustikbehandlas endel...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.