MattiasSikmar Postat 16 juli 2010 Postat 16 juli 2010 jag ska bygga sennare behöver lite ideer av det ni har^^ xD men har tanken mycket själv ^^ men är intreserad av era att titta på är alltid kul^^
Linus Postat 16 juli 2010 Postat 16 juli 2010 Fast det är inte jag på bilden.Och det är inte din studio heller.
resolve Postat 16 juli 2010 Postat 16 juli 2010 Och det är inte din studio heller. Fast liite roligt var det ju..
Memphis Postat 16 juli 2010 Postat 16 juli 2010 Hej Mattias, det finns faktiskt redan sådana trådar här på forumet, börja där så lär du säkerligen hitta mycket skoj: Visa din hemstudio Sedan finns det massa byggtrådar av studios som medlemmar här har byggt, tex: Nu bygger vi lokalen till vårat företag KR Studio HB Byggdagbok, Garage-Studio mvh 1
MattiasSikmar Postat 16 juli 2010 Trådstartare Postat 16 juli 2010 Fast det är inte jag på bilden. nice
MattiasSikmar Postat 16 juli 2010 Trådstartare Postat 16 juli 2010 Hej Mattias, det finns faktiskt redan sådana trådar här på forumet, börja där så lär du säkerligen hitta mycket skoj: Visa din hemstudio Sedan finns det massa byggtrådar av studios som medlemmar här har byggt, tex: Nu bygger vi lokalen till vårat företag KR Studio HB Byggdagbok, Garage-Studio mvh jaha men är ny men tack da
Umemagnus Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Och det är inte din studio heller. NI kunde väl ha åtminstånne frågat innan ni bara klampar in och fotar mina prylar ...
slejnard Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Fast det är inte jag på bilden. Hmmm...eller hur menar du?
slejnard Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 ...mer studiobilder !!!!!! okej här få du min batalj 😉...fast i "NY" version..:
joachime Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 ...mer studiobilder !!!!!! Senaste året... 1
kardo Postat 30 november 2010 Postat 30 november 2010 Fast det är inte jag på bilden. Han ser ut att tänka: Fan ta dej Peter sunde om jag inte klarar elräkningen i månadsskiftet.😆 Tror att jag har sett denna Studio i tidningen mm, för mej att den ligger i England men jag kan ha fel. Här är en liten studio http://www.airstudios.com/ 1
laxlaxlax Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Senaste året... .. där din högborg lyser med sin frånvaro. När får vi äran att betrakta den, tro?
Umemagnus Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 vafanken... startade en tråd för 1,5 år sen, där man kunde se bilder på fräcka studios... men jag hittar fan inte tråden... har vi nåt "sökorakel" som kan hitta den?...
joachime Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 .. där din högborg lyser med sin frånvaro. När får vi äran att betrakta den, tro? Det finns en massa saker där inne jag skulle behöva ta bilder på. Desvärre saknar jag kamera och fototalang. Har gjort några försök med mobilkameran men det ser bara sorgligt ut.
desvaenger Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 Fast det är inte jag på bilden. Peter Gabriels lilla studio..
Umemagnus Postat 1 december 2010 Postat 1 december 2010 vafanken... startade en tråd för 1,5 år sen, där man kunde se bilder på fräcka studios... men jag hittar fan inte tråden... har vi nåt "sökorakel" som kan hitta den?... Kalla tillbaks hundarna, här är tråden till sjyssta studiobilder... Hittade den alldels själv (klappar min egna axel...)
4056E Postat 2 december 2010 Postat 2 december 2010 Peter Gabriels lilla studio.. Och mannen på bilden ser ut att vara mike fraser (mixat bl a ac dc och aerosmith)
laxlaxlax Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 Det finns en massa saker där inne jag skulle behöva ta bilder på. Desvärre saknar jag kamera och fototalang. Har gjort några försök med mobilkameran men det ser bara sorgligt ut. "Sagan om den sorgliga mixern" barnbok av J.O á-chimé. Lilla frekvensens förlag.
joachime Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 "Sagan om den sorgliga mixern" barnbok av J.O á-chimé. Lilla frekvensens förlag. ... med livfulla illustrationer av L'Ax lax'L Ax. 🙂
ONSatan Postat 4 december 2010 Postat 4 december 2010 "Sagan om den sorgliga mixern" barnbok av J.O á-chimé. Lilla frekvensens förlag. Men vad blir det för LIX-index? Klarar genomsnittshemstudionörden av texten eller måste man ha vissa förkunskaper? 😛
Germer Postat 10 december 2010 Postat 10 december 2010 Här är bilder på min miljonstudio! Hoppas att ni inte blir FÖR avundsjuka. På bilderna ser ni mitt custom made puffskydd, samt studions stolthet Tvättbrädan. Övrig gear är en gitarr, en egyptisk turist-tamburin ett hyfsat ljudkort samt en Dell-laptop från 2003. Jag var tvungen att bifoga tre bilder för att få med allt. 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.