Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Fast det är inte jag på bilden.
Och det är inte din studio heller.
  • 4 månader senare...
Postat

...mer studiobilder !!!!!!

:rolleyes:

Postat

mike-fraser-realworld-studios-3.jpg

Fast det är inte jag på bilden.

Han ser ut att tänka: Fan ta dej Peter sunde

om jag inte klarar elräkningen i månadsskiftet.😆

Tror att jag har sett denna Studio i tidningen mm, för mej att den ligger i England men jag kan ha fel.

Här är en liten studio

http://www.airstudios.com/

• Gilla 1
Postat

vafanken... startade en tråd för 1,5 år sen, där man kunde se bilder på fräcka studios... men jag hittar fan inte tråden... har vi nåt "sökorakel" som kan hitta den?...

Postat

.. där din högborg lyser med sin frånvaro. När får vi äran att betrakta den, tro?

Det finns en massa saker där inne jag skulle behöva ta bilder på. Desvärre saknar jag kamera och fototalang. Har gjort några försök med mobilkameran men det ser bara sorgligt ut.

Postat

Det finns en massa saker där inne jag skulle behöva ta bilder på. Desvärre saknar jag kamera och fototalang. Har gjort några försök med mobilkameran men det ser bara sorgligt ut.

"Sagan om den sorgliga mixern" barnbok av J.O á-chimé. Lilla frekvensens förlag.

Postat

"Sagan om den sorgliga mixern" barnbok av J.O á-chimé. Lilla frekvensens förlag.

... med livfulla illustrationer av L'Ax lax'L Ax. 🙂

Postat

Men vad blir det för LIX-index? Klarar genomsnittshemstudionörden av texten eller måste man ha vissa förkunskaper? 😛

Postat

Här är bilder på min miljonstudio! Hoppas att ni inte blir FÖR avundsjuka.

På bilderna ser ni mitt custom made puffskydd, samt studions stolthet Tvättbrädan.

Övrig gear är en gitarr, en egyptisk turist-tamburin ett hyfsat ljudkort samt en Dell-laptop från 2003.

Jag var tvungen att bifoga tre bilder för att få med allt.

post-21859-0-77046700-1291988508_thumb.jpg

post-21859-0-24444500-1291988517_thumb.jpg

post-21859-0-88004100-1291988526_thumb.jpg

• Gilla 1

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.