MattiasSikmar Postat 16 juli 2010 Postat 16 juli 2010 jag undrar det kan bra engelska men är ej så gammal :/ men kan man det hadde det varit lättare:) tack för alla svar ^^
MattiasSikmar Postat 16 juli 2010 Trådstartare Postat 16 juli 2010 Nej, det går inte. ok får klara mig endå xD . men hittar inga BRA Turtiols som är på svenska :/ .sorry för fel stavning
Hjorten Postat 29 juli 2010 Postat 29 juli 2010 Skaffa ett program som spelar av skärmen och ljuden som hörs i högtalarna så blir det mycket bättre.
Lonian Postat 30 juli 2010 Postat 30 juli 2010 Skaffa ett program som spelar av skärmen och ljuden som hörs i högtalarna så blir det mycket bättre. Då får man ju inte se mannen bakom skärmen. Tycker det var mer underhållande såhär, men han kanske skulle ha spelat in på skärmen samtidigt så att man kan switcha då man skall visa något mer speciellt.
Emili01 Postat 4 augusti 2010 Postat 4 augusti 2010 Varför ska du ens ha det på svenska för? Lär dig engelska istället, har man alltid nytta av
MattiasSikmar Postat 7 november 2010 Trådstartare Postat 7 november 2010 kn engelska bra men jag bara undra för då så tar man det ju:P
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.