Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag såg att konsum runt hörnet säljer äpplen för 4.50:- / kilot. Kan det verkligen stämma? Hörni, allihopa här, stämmer det?! Nej jag tänker inte fråga stället som säljer äpplena utan att kolla här först.

Postat

Men hallå?? Kan detta verkligen stämma, Logic Studio för ca 2000kr??

Är det någon bantad version detta? I beskrivningen verkar det väl ändå vara fullverren av Studio 9?

http://shop.onoff.com/ProductSheet.aspx?prd=21679404

Ja, det var ett jädra bra pris. Skynda fynda! Själv så köpte jag updaten från Logic Pro 7, den kostande ca 2.100... så om det, som det verkar, vara fullversionen, så är det tokbra pris...

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Kollar man in Apple partnummret så är det en upgrade, dvs du måste ha Logic äldre version innan.

En upgrade kostar ju ca 2 000 från Apple så det är nog en upgrade onoff har i listan. Dock med fel info.

Redigerat av drloop
Postat

Jag såg att konsum runt hörnet säljer äpplen för 4.50:- / kilot. Kan det verkligen stämma? Hörni, allihopa här, stämmer det?! Nej jag tänker inte fråga stället som säljer äpplena utan att kolla här först.

Måste erkänna att jag har jävligt svårt för personer som dig. Men alla är ju så klart välkomna att ploppa upp i trådar med det mest konstruktiva man förmår. GG

Kollar man in Apple partnummret så är det en upgrade

Ahh där var felet, jobbigt =) Hade varit perfekt nu när jag ändå går i funderingarna på att gå över till Logic.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.