Stinkey (oregistrerad) Postat 28 januari 2005 Dela Postat 28 januari 2005 Hatet är ömsesidigt!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 29 januari 2005 Dela Postat 29 januari 2005 Hatet är ömsesidigt!! Sverige hatar Gud, menar du? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 29 januari 2005 Dela Postat 29 januari 2005 EggZacktly!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Henke Postat 10 februari 2005 Dela Postat 10 februari 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,596548,00.html Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 februari 2005 Dela Postat 10 februari 2005 "- NI ÄR ALLA små stinkande droppar ur djävulens penis, dundrar Phelps i sin predikan mot bögar och svenskar." Den var rätt fin, annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 februari 2005 Dela Postat 10 februari 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,596548,00.html Varför har inte det där aset fått ett skott i pannan ännu? Mycket märkligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 10 februari 2005 Dela Postat 10 februari 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,596548,00.html Varför har inte det där aset fått ett skott i pannan ännu? Mycket märkligt. påmminner mig om att jag ska göra tusen nålar på dig nästa gång vi ses Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 10 februari 2005 Dela Postat 10 februari 2005 http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...,596548,00.html Varför har inte det där aset fått ett skott i pannan ännu? Mycket märkligt. påmminner mig om att jag ska göra tusen nålar på dig nästa gång vi ses vadå nästa gång? du bangade ju sist din asociala psychowimp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stinkey (oregistrerad) Postat 10 februari 2005 Dela Postat 10 februari 2005 Varför får vi inte höra Pastor Phelps i Aktuellt och andra nyhetsprogram. Minst lika intressant som Ms. Rice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Audiomaniker Postat 10 februari 2005 Dela Postat 10 februari 2005 (redigerat) Hej! Samme Pastor menar även på att Bush (d.y.) är en citat "BögHallick" slutcitat! Är honom inte helt enkelt bara aningen knäppoFläppo? (Pastorn v.s.) Mvh A* Redigerat 10 februari 2005 av A*udiomaniker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
laslo Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Sveriges svar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Sveriges svar? Helt rätt. Vad kan jag säga mer? Kunde inte ha gjorts bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
®offe Postat 11 februari 2005 Dela Postat 11 februari 2005 Sveriges svar? Ja jävlar va bra 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 Så besvarar man hat 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik Hofstein (oregistrerad) Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 Javisst. Men visst är det skönt att Erik Hofstein har hittat något annat att bry sig om? Det räckte tydligen inte att trakassera Studio Forumet, nej HELA SVERIGE ska man jävlas med! Förtala inte mig! Tycker du skall vara mer försiktig hur du skriver. Folk kan tro jag skrivit denna hemska sida! Jag hittar inte på lögner om dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Erik Hofstein (oregistrerad) Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 Fy fan! Hur kan ni var så låga att förknipppa mig en sådan här sida! Jag tycker det helt sjukt. Det här gör mig illamående hur ni kan göra såhär. Ni smutsar ner mitt namn. Det fruktansvärt beetende en del medlemmar har på det här forumet! Mvh, Erik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kiefz Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 Fy fan! Hur kan ni var så låga att förknipppa mig en sådan här sida! Jag tycker det helt sjukt. Det här gör mig illamående hur ni kan göra såhär. Ni smutsar ner mitt namn. Det fruktansvärt beetende en del medlemmar har på det här forumet! Mvh, Erik lugn erik.. det är knappast något som seriöst tror att du gjort sidan.. dessutom är det här ett internet forum.. rätt många blir ganska repektlösa när dom kan gömma sig bakom en dator.. du får inte ta något personligt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 14 februari 2005 Dela Postat 14 februari 2005 Jag hittar inte på lögner om dig! Snacka om att kasta spjut bland radhus. Erik Hofstein ÄR en lögn, som ett resultat av din torra humor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Miss9 Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 VA FAN HAR DET HÄR MED MUSIK ATT GÖRA!!!??? Skärp er! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 VA FAN HAR DET HÄR MED MUSIK ATT GÖRA!!!??? Skärp er! Säger "Utanför ämnet (off-topic)" dig något...? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 16 februari 2005 Dela Postat 16 februari 2005 Folk kan tro jag skrivit denna hemska sida! Killar som inte ens har en kort stubin bör nog inte hänga här... Förstår att han avregistrerade sig. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
robertus Postat 17 februari 2005 Dela Postat 17 februari 2005 Fy fan! Hur kan ni var så låga att förknipppa mig en sådan här sida! Jag tycker det helt sjukt. Det här gör mig illamående hur ni kan göra såhär. Ni smutsar ner mitt namn. Det fruktansvärt beetende en del medlemmar har på det här forumet! Mvh, Erik lugn erik.. det är knappast något som seriöst tror att du gjort sidan.. dessutom är det här ett internet forum.. rätt många blir ganska repektlösa när dom kan gömma sig bakom en dator.. du får inte ta något personligt.. Håller med. Känner ni alla som hoppar på vår aggressive vän honom personligen eller? Annars ser jag ingen anledning att dissa honom på något sätt. Trist 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.