lizzydevine (oregistrerad) Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 hej alla! Ville bara tacka alla här inne för alla tips och all hjälp detta forum har gett mig... De flesta studio forum på nätet är på engelska och det här forumet gör att allt blir mycket lättare att sätta sig in i. Tack för en bra tidning och ett suvveränt forum Hoppas forumet växer sig större och större och tipsen blir mer och mer... Lizzy 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
maxmaxmax (oregistrerad) Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 tacksamheten är stor även här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Tackar även jag, forumet har öppnat möjligheter lite här och var som jag aldrig skulle fått annars. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusikMakaren Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Instämmer i tacksamheten, men låt det stänka några droppar på oss själva också...utan våra frågor kan aldrig hemligheterna lockas fram... /Jan Olof Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L.C Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Word jokron! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Påsen Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Utan det här forumet hade jag nog suttit hemma med en porta och inte fattat ett dugg om hur jag kan få det att låta bättre... Nu sitter jag iofs med ingenting, men är påväg att köpa en dator 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
punkrockdude Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Påsen, du påminner om Erik Melvin i NOFX 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elton Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 vill bara stämma in med de andra, har fått mycket nyttiga tips från detta forum hoppas att det fortsätter att växa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dr Arthur Krause Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 DITO 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Tack! Och jag måste stämma in med Jokron - ni alla har gjort Studio Forum till den sköna plats jag helst går till så snart det finns en minut över. Inte för att det är en "baby". Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sounden Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Hänger mer än gärna här och snappar upp ett och annat som kan vara till nytta och nöje. Försöker också att förmedla kunskap genom tangentbordet i den mån det går. Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 precis! kramisar till er alla! ///minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hackeman Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Äsch då... det var så lite så. 😳 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Påsen Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Påsen, du påminner om Erik Melvin i NOFX 😆 Har ingen större koll på dem, ännu mindre på bandmedlemmarna. Men jag tar det som en komplimang i alla fall 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ChrisSnyder (oregistrerad) Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Jag tycker det är bra också. Det är skönt att det är så pass mycket nybörjare här på något sätt tycker jag, man kan sitta timme efter timme och svara på frågar som Ni har, det fanns inte på när jag började, därför så sitter jag gärna dom timmarna och hjälper till så gott jag kan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hammagrella Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Jag säger hellre såhär: skönt att det är så många EXPERTER här, man kan sitta timme efter timme och bara fråga, därför sitter jag gärna dom timmarna och bara förkovrar mig så gott jag kan 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 27 januari 2005 Dela Postat 27 januari 2005 Tack Studioforum. Utan det här stället att hänga på skulle jag väl sitta och göra någonting konstruktivt istället som att skriva musik, gud förbjude 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.