Björn Olsberg Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Imorgon torsdag åker vi till den stora Namm-mässan i Los Angeles. Tiden är tajt, men om det är något specifikt ni önskar att vi tittar närmare på så är det bara att hojta till här så ska vi göra vårt bästa. Naturligtvis följer vi upp mässan i Studio 2-05! Läs även nyheten Studios guide till Namm-mässan på vår hemsida, där vi har lite förhandsskvaller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
insolitus Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Reason 3.0 får ni gärna titta väldigt noga på! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
android Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Dave Smith Instruments PolyEvolver Keyboard ska visas på NAMM, så ni måste ju bara kolla in den! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Dave Smith Instruments PolyEvolver Keyboard ska visas på NAMM, så ni måste ju bara kolla in den! 😉 Håller helt och hållet med Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
brojd Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Skulle uppskattas enormt om ni tog er en närmare titt på Universal Audios monter under mässan. Båda hårdvara och mjukvara är intressant! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 ...och ta många fotografier. Universal Audios monter är jag oxå nyfiken på. Undrar vilka pluggar dom sitter på nu, till UAD-1... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 (redigerat) En STOR önskan är att ni tar mycket kort och lägger upp på ftp/sida/forumet med liten bildtext till. Skulle vara skitskoj! Bättre än att bara se lite grann i tidningen! 😉 Givetvis så kan ni ju skriva i tidningen: För fler bilder från mässan gå in på vårt forum: //forum.studio.se smart reklam. 😉 Redigerat 19 januari 2005 av Neko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lundin Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Det viktigaste ni bara måste titta på är alla fina silikonpumpade lyxbrudar som står i alla montrar och visar upp produkter. Gärna bilder också. Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dbd Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Undviker ni Korgs nya 100 000-kronors-workstation helt så blir jag glad 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tryff Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Det viktigaste ni bara måste titta på är alla fina silikonpumpade lyxbrudar som står i alla montrar och visar upp produkter. Gärna bilder också. Tack 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pluffo Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Imorgon torsdag åker vi till den stora Namm-mässan i Los Angeles. Tiden är tajt, men om det är något specifikt ni önskar att vi tittar närmare på så är det bara att hojta till här så ska vi göra vårt bästa. Naturligtvis följer vi upp mässan i Studio 2-05! Läs även nyheten Studios guide till Namm-mässan på vår hemsida, där vi har lite förhandsskvaller. Det är ett smutsigt jobb, men någon måste göra det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nudel af Ludenben Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Oldsberg! Du har inte en extra biljett? Jag är i LA men har ingen biljett! Jag kan bära din väska och hjälpa dig ta kort på silikonbrudarna åt studionördarna om du vill! /Nudel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Disobedient Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 UA-båset är det enda jag bryr mig om:) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 19 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 19 januari 2005 Ludna Nudeln, du har mail Dock ingen extra biljett, tyvärr. Nu drar jag, ha det gott! Finns möjlighet så hoppar jag in här och rapporterar lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Plus o Minus Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Ludna Nudeln, du har mail 😕 Dock ingen extra biljett, tyvärr. Nu drar jag, ha det gott! Finns möjlighet så hoppar jag in här och rapporterar lite. trevlig resa ///minus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 ha det gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nudel af Ludenben Postat 20 januari 2005 Dela Postat 20 januari 2005 Jag rapporterar om läget. Idag har det varit 25 grader varmt och strålande sol. Luften är ren och klar för ovanlighetens skull, och man kan se de vackra snötäcka bergen! Hmm... skall jag surfa eller åka snowboard idag... båda kanske! /Nudel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Esa Postat 21 januari 2005 Dela Postat 21 januari 2005 Hej Olsberg, Kanske i senaste laget, men kolla in den nya Kontakt 2 från Native instruments, tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Björn Olsberg Postat 22 januari 2005 Trådstartare Dela Postat 22 januari 2005 Youbetcha. Bekräftar det perfekta vädret. Stämningen på mässan är super och det kommer massor av nyheter som jag just sammanställer. Många kommer med nya klaviaturer, en marknad som för övrigt nästa verkar bli överteablerad. Alesis har dock en spännande klaviatur kallad Photon X49. Finns även i 25-tangentersutförande. Men det är så mycket mer, försöker återkomma! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nudel af Ludenben Postat 25 januari 2005 Dela Postat 25 januari 2005 Det va inte lätt... men jag lyckades planka in på Namm ett par timmar innan stängning. Det va maffigt, men krävande att bära de ca 30 kilo brochyrer jag plockade på mig, då jag inte hann stå o glo för länge på samma ställe. 😄 Nudel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.