Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Har inget problem med detta men tänkte fråga ändå .. Det är ett projekt som jag gör ihop med en annan och när jag fick logic arret av honom så öppnas mixern i fullskärm som eget fönster. Detta sker varje gång jag öppnar projektet. Stänger ner den och sparar men det dyker ändå upp vid nästa öppning. Några svar på detta?

När jag ändå är igång (ganska ny med Logic, körde cubase innan) - Varför ställer sig alltid "new track" - audio som ett MONO och inte Stereo som defaultval? Hur ändrar jag detta?

Annons
Postat

När jag ändå är igång (ganska ny med Logic, körde cubase innan) - Varför ställer sig alltid "new track" - audio som ett MONO och inte Stereo som defaultval? Hur ändrar jag detta?

Svårt å tro att det går att ändra. För mig ställs det val jag gjorde sist som default val på nästa track jag skapar.

Postat

Det var ett tag sen men under windows menyn i gamla logic kunde man låsa arranget under lock arrangments. Avmakera och spara om. Har inte tänte på om det finns kvar i 9an. Har inte musikdatorn tillgänglig just nu .

Postat

misstänker att typ polarn jag jobbar med har kört på två skärmar vilket jag gjorde på PC. mixer o synthar på en skärm o arret på den andra - när jag sen öppnar trycks de in på samma skärm.

Ska kolla det du nämner 4Trax , tack!

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.