herwhisper Postat 18 januari 2005 Postat 18 januari 2005 (redigerat) Hur många av er har tvättat erat puffskydd? Jag ser nu på mitt puffskydd att det är allt ifrån rent. Ser alldeles förförligt ut, hade man vart en full bakterie och efter en lyckad kväll på baren och skulle ta hem en bakterie hona för första gången så hade man ju inte skämts över sin bostad om man bodde i mitt puffskydd. Redigerat 18 januari 2005 av herwhisper
Tokas Postat 18 januari 2005 Postat 18 januari 2005 hade man vart en full bakterie och efter en lyckad kväll på baren och skulle ta hem en bakterie hona för första gången så hade man ju inte skämts över sin bostad om man bodde i mitt puffskydd. 😆😆😆 Borde det inte gå att tvätta av med vanligt vatten? Eller har det redan börjat mögla? 😛
Danny Cort (oregistrerad) Postat 18 januari 2005 Postat 18 januari 2005 Vatten & hårshampo. Gammalt trick för att hålla fina underkläder & nätstrumpor i stretch... (frågor om hur jag vet det undanbedes...)
Ken Kängström Postat 18 januari 2005 Postat 18 januari 2005 Vatten & hårshampo. Gammalt trick för att hålla fina underkläder & nätstrumpor i stretch... (frågor om hur jag vet det undanbedes...) Hahaha vi vill nog inte veta =).
osiris Postat 18 januari 2005 Postat 18 januari 2005 Vatten & hårshampo. Gammalt trick för att hålla fina underkläder & nätstrumpor i stretch... (frågor om hur jag vet det undanbedes...) Hahaha vi vill nog inte veta =). Jag vill 😆
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.