Majken Postat 18 januari 2005 Postat 18 januari 2005 (redigerat) Min trevlige arbetskollega Lundqvist gör ett rätt så skönt radioprogram. Nu sänds det ju i P4 Jämtland vilket kanske inte allt för många har tillgång till. Men han har en hel del ljudklipp upp på nätet också. Tänkte att det kanske kan roa någon. Så, here goes: http://www.sr.se/cgi-bin/jamtland/program/...?ProgramID=1289 Ledsen att jag stjäl plats av dig här på Off Topic forumet Rockfart /Majken Redigerat 18 januari 2005 av Majken
Ken Kängström Postat 18 januari 2005 Postat 18 januari 2005 Haha klockrena inslag. Göran Persson mentalt borta =).
Ken Kängström Postat 18 januari 2005 Postat 18 januari 2005 Hahaha lyssna på zchlatan. Haha den var bäst.
Majken Postat 18 januari 2005 Trådstartare Postat 18 januari 2005 Haha.. Ja, själv gillar jag Ernst grejerna också. Jan Guillio's pojkrum är också bra och åldringarna som jagas för obetalda tv-avgifter. Synd att han inte får mer uppmärksamhet, för han är riktigt rolig. Mycket som skulle platsa i P3's humorprogram om man frågar mig /Majken
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.