kolin Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Halloj! Förut kunde man lyssna på låtar under låtkritik utan att ladda hem dom. Är den funktionen borta eller har jag bara inte hittat den? Kolin
therocker Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Saknar den med... hoppas det är ett misstag och att den kommer tillbaka!!
Wernborg Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Frågan är också när dom ska inse att man vill lyssna direkt i tråden för kommentarer, eller själv VÄLJA att ladda ner den. Inte öppna ett nytt fönster till.
Linus Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Jag citerar det som redan sagts i Felrapporter-tråden. * Går inte att lyssna på låtar längre utan att ladda hem filerna, saknar den inbyggda spelarn.Stämmer, den återkommer efter sommaren! 🙂 Om man skriver en URL till en mp3-fil utan att sätta den i länk-klaffar, dvs. bara url i ren text, så byts den automatiskt mot en mp3-spelare. 🙂 Smidigt om man laddar upp musiken på egen server eller Dropbox. Your browser does not support the HTML5 audio tag
Wernborg Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Jag citerar det som redan sagts i Felrapporter-tråden. Den där spelaren var ju snygg och exakt den funktionalitet jag menade. Bara att hoppas på att funktionen dyker upp på till forumet uppladdade låtar också då.
Wernborg Postat 5 juli 2010 Postat 5 juli 2010 Det märkligaste i demoavdelningen är väl ändå att man inte kan se trådar i kronologisk ordning utan att behöva gå igenom varje stil för sig.
kolin Postat 6 juli 2010 Trådstartare Postat 6 juli 2010 Ja det kanske kunde finnas nån snabbvariant när man bara vill lyssna över det nyaste... Kolin
pikzel Postat 12 juli 2010 Postat 12 juli 2010 Jag tycker verkligen att man borde få en musikspelare automagiskt i själva kommentarstråden, det är alltid den jag går in på direkt ändå. Egentligen är det bara rörigt med två delar, en sorts filsida och en kommentarssida. Integrera, så blir jag jätteglad 🙂
Polder Postat 12 augusti 2010 Postat 12 augusti 2010 Jag tycker verkligen att man borde få en musikspelare automagiskt i själva kommentarstråden, det är alltid den jag går in på direkt ändå. Egentligen är det bara rörigt med två delar, en sorts filsida och en kommentarssida. Integrera, så blir jag jätteglad 🙂 +1
Tectic Postat 11 december 2010 Postat 11 december 2010 Att det inte längre finns en inbyggd spelare har i princip förstört hela denna hemsidan för mig. Förut kunde jag få 200+ visningar per låt, mellan 50-100 nedladdningar och mer än tio kommentarer. Nu ska jag vara glad om jag för mer än tio nedladdningar och en enda kommentar. Det räcker med att man går in på Elektroniskt/Dans-delen och klickar på lite filer så ser man vad jag menar. Man ska inte behöva lägga in en spelare själv. Gör om det så det blir som innan!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.