Soxic Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Kikade lite på en strata på thomanns hemsida. Ser det inte ut i reflektionen på stämskruvarna som om fotografen fotar med bar överkropp? 😑 http://www.thomann.de/se/prod_bdb_AR_184960.html?image=11
P Forsberg Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Kikade lite på en strata på thomanns hemsida. Ser det inte ut i reflektionen på stämskruvarna som om fotografen fotar med bar överkropp? 😑 http://www.thomann.de/se/prod_bdb_AR_184960.html?image=11 Ja, visst har har bar överkropp! Det var ju faktiskt rätt så oprofessionellt, men väldigt roligt! 🙂
Waltzberger (oregistrerad) Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 vid närmre titt så faktiskt.. ser ut som en beige skjorta med röda ränder på, vill inte på nåt sätt va en trist jävel men, jo, jag får nog hålla med 😑
stratsvante Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 röda ränder vet jag inte men han har en tröja på sig!
P Forsberg Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Tips till alla fotografer där ute, ha inte beigea kläder på er när ni plåtar kråmade grejer! 😉
Waltzberger (oregistrerad) Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 hehe precis.. så mkt kan vi komma överens om iaf:D
debatt Postat 29 juni 2010 Postat 29 juni 2010 Jag är rätt säker på att det är en nästan helnaken kortkilppt brunett som sitter på en köksbänk med uppdragna ben och vita ribbade sockor. Hon har en armbandsklocka med stållänk, märke är svårt att avgöra men det kan vara en Citizen. Tycker mig skönja en ring också, men på den andra handen då. Hon har några röda blemmor i ansiktet. Kan vara en kromad brödrost till höger också. 😉
Soxic Postat 29 juni 2010 Trådstartare Postat 29 juni 2010 Jag är rätt säker på att det är en nästan helnaken kortkilppt brunett som sitter på en köksbänk med uppdragna ben och vita ribbade sockor. Hon har en armbandsklocka med stållänk, märke är svårt att avgöra men det kan vara en Citizen. Tycker mig skönja en ring också, men på den andra handen då. Hon har några röda blemmor i ansiktet. Kan vara en kromad brödrost till höger också. 😛 Önskar jag såg det också istället för en barbröstad, hårig gubbe. 😉
tbruce Postat 1 juli 2010 Postat 1 juli 2010 Om vi bara hade det här programmet... http://www.youtube.com/watch?v=lGeAu2RQcmw
Egghuvud Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 Tycker också han ser näck ut. Ser man inte naveln? Hmmm undrar vad de håller på med där på thoman....
Soxic Postat 6 juli 2010 Trådstartare Postat 6 juli 2010 Tycker det ser ut som en beige skjorta. Vem fan har på sig en kroppsfärgad skjorta år 2010? 😮
debatt Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 Vem fan har på sig en kroppsfärgad skjorta år 2010? 😮 Någon som handlar på Cassels, Ellos, Josefssons, Rowells, H&M?
basshole Postat 6 juli 2010 Postat 6 juli 2010 Vem fan har på sig en kroppsfärgad skjorta år 2010? 😮 Tyskar.
Radiobrutta Postat 9 juli 2010 Postat 9 juli 2010 (redigerat) Kolla här en annan bild från samma produkt.. ser klart en bar överkropp. Redigerat 9 juli 2010 av Radiobrutta
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.