Jump to content
Annons

Betyg:  

7 röster

1. 1. Betyg:

• Gallupval (skriv siffrorna på var sin rad): 1, 2, 3, 4, 5 (där 5 är högst betyg )LÅTNAMN: Vår kärlek brinner
      0
    • ARTIST/GRUPP: Danson
      1
    • GENRE: ?
      1
    • LÅTLÄNGD: 4:20 min
      1
    • KOMPOSITÖR: Danson
      0
    • PRODUCENT: Danson
      0
    • EV. MEDVERKANDE: Ingen
      0
    • INSPELNINGSÅR: 2004
      1
    • FORMAT: Mp3
      0
    • STORLEK: (4.2mb)
      0
    • STATUS: Nästan klar Demo
      1
    • LÅTLÄNK: http://www.soundclick.com/util/streamM3U.m3u?ID=1999314&q=HiSkriv gärna vad ni tycker om låten, denna låten e den första som kommer ut här på Demo för mig och förmodligen inte den sista hoppas jag....
      0
    • Det beror ju på vad ni har att säga om produkten ?Demo låten e nästan klar, jag vill bara kolla med er om jag e illa ute eller inte??Hoppas länken funkar bara???/Danson
      1

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jag får göra ett nytt försök längre fram... 😳

Krånglade nog till det ordentligt här o nu... 😏

Japp...

Redigerat av Danson
Annons
Postat (redigerat)

öh...😳 du får nog göra om gallupen, man kan inte rösta på en siffra, utan alternativen är inspelningsår, låtlängd, genre, producent o.s.v...... och det vet man ju redan svaret på. 😛😄

Du ska nog byta ruta helt enkelt på infon om låten genre, låtlängd. Flytta ner dessa till den nedre rutan och behåll siffrorna i den övre så borde det bli bra. 🙂

Skön låt annars men jag är förkyld så tänker inte kommentera ljudbilden eftersom det satt sig på hörseln. 😏🙁

Mvh / djonas

Redigerat av djonas
Postat
öh...😏 du får nog göra om gallupen, man kan inte rösta på en siffra, utan alternativen är inspelningsår, låtlängd, genre, producent o.s.v...... och det vet man ju redan svaret på. 😄🙁

Du ska nog byta ruta helt enkelt på infon om låten genre, låtlängd. Flytta ner dessa till den nedre rutan och behåll siffrorna i den övre så borde det bli bra. 🙂

Skön låt annars men jag är förkyld så tänker inte kommentera ljudbilden eftersom det satt sig på hörseln. 😛🙂

Mvh / djonas

Tack, jag skall försöka göra om det....

Det blev helt galet...

Skulle bara kolla om det funkade ändå...

Jag var själv rätt så förkyld när jag la sången

men tyckte att det kunde fungera ändå, kanske??

😳

Postat (redigerat)

Ok, hemifrån kunde jag lyssna. Men det är ganska förvirrat när man kommer till sidan. Det finns två låter som heter nåt med "Kärlek Brinner" men såvitt jag kan bedömma så är det samma låt? Eller? Vilken låt vill du ha respons på?

Musiken jag lyssnar på låter okej, men du får träna mera på jobbet innan, dvs hur man lägger upp en gallup och hänvisar 🙁 Det får inte vara för krångligt för musik-kritiker ruttnar snabbt 😆

Edit: Röstade på genre, så nu är det dött lopp mellan låtlängd och genre 🙂

Redigerat av ®offe
Postat
Ok, hemifrån kunde jag lyssna. Men det är ganska förvirrat när man kommer till sidan. Det finns två låter som heter nåt med "Kärlek Brinner" men såvitt jag kan bedömma så är det samma låt? Eller? Vilken låt vill du ha respons på?

Musiken jag lyssnar på låter okej, men du får träna mera på jobbet innan, dvs hur man lägger upp en gallup och hänvisar 😄 Det får inte vara för krångligt för musik-kritiker ruttnar snabbt 😎

Edit: Röstade på genre, så nu är det dött lopp mellan låtlängd och genre 🙂

😄 Skratt 😛

Jag vet... Jag skall mixa om låten och

slänga ut den igen och kanske då

går det bättre.... 😎

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.