base10 Postat 23 juni 2010 Postat 23 juni 2010 Hmm, så fort jag tycker på play i inspelningsprogrammet dras filter env release till 0 och amp attack till 0. Midi problem eller? Någon som vet hur man ställer in detta eller är skiten paj? Waldorf Blofeld förövrigt.
D200 Postat 24 juni 2010 Postat 24 juni 2010 Det enda jag kommer att tänka på är automatisering...som har varit påslaget, som i cubase så är man och petar ibland och slår på Write och sen kan vad som helst hända. Men det är ett höftskott...
Assar Postat 24 juni 2010 Postat 24 juni 2010 Vilket inspelningsprogram använder Blir det nån ändring om du gör samma sak med ett nytt (tomt) projekt?
base10 Postat 24 juni 2010 Trådstartare Postat 24 juni 2010 Vilket inspelningsprogram använderBlir det nån ändring om du gör samma sak med ett nytt (tomt) projekt? Samma sak med ett tomt projekt, Fl studio är det.
base10 Postat 24 juni 2010 Trådstartare Postat 24 juni 2010 Okej jag löste det. Det var programmet som hade en slags master sync och sände midi information till synthen. Tack för att ni förökte hjälpa alla <3 😛 uppskattas
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.