Jump to content
Annons

Nyutbildade ungar som inte vet att man faktiskt kan själv


BurninSven (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
BurninSven (oregistrerad)

Jasså hittade du inga på 5 liter? Ok du tänker på volymen för bären förstås. Har du hittat företaget här i närheten oxå som säljer rostfria direkt till kund, eller vill du ha länken?

Hur jag söker jo när det gäller saftmajor så skriver jag saftmaja och eventuellt volym och om det ska vara aluminium eller rostfri. När det gäller fönsterglas så skriver jag fönsterglas. Gäller det en koppling till en Saab 900 85 års modell så skriver jag kopplingssats till saab 900 85 års modell. Gäller det en triangel till Gudrun i Damorkestern så skriver jag musikinstrument triangel. Ska det vara billigt så lägger jag till bästa pris och gör jag sökningar på engelska så skriver jag motsvarande på engelska.

Men tips mot tages tacksammast.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Prova att ta bort alla utfyllnadsord när du söker.

Om du mår bra av tron att det hänger på att de som programmerar Googles sökmotor inte lagt in ett rejält index angående saftmajor som gör att du inte hittar det du söker, så får du leva med den tron 🙂

Ha det!

/Daniel, ungbatting på 31 år.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
BurninSven (oregistrerad)
😄 Men vad fan jag skriver j bara saftmaja hehe kanske lägger till rostfri så så mycket utfyllnad tycker jag inte att det är eller hehe
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...