Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ville bara tipsa om att filmen This is it går klockan 21:00 på tv3 ikväll. Själv har jag inte sett den än så det ska bli riktigt spännande.

MVH

Anders

Annons
Postat

Har sett den! Filmen visar genrep på scenen ihop med band och dansare. En del diskussioner mellan band, MJ och producent! Cool scen, en del animeringar på vad som skulle hända i showen. Och jag kan spoila att bandet är rätt duktigt! Dra mig i gatan vad det sitter! ...tre fyr.. BÄÄM!!

Postat (redigerat)

Ja, vad ska man säga.....SHIT!!!!

EDIT: Sedan va ju Orianthi Panagaris en tevlig bekantskap jag inte kände till innan. Hon skulle följa Jennifer Battens fotspår antar jag 🙂

Redigerat av Gizmozis
Postat

Har sett filmen tidigare och... ja, det är svårt att inte vara jäkligt imponerad av Micke J och de musiker och dansare som hade hyrts in för den här turnén. Jävlar, vilken artist han var!

Postat
Ja, vad ska man säga.....SHIT!!!!

EDIT: Sedan va ju Orianthi Panagaris en tevlig bekantskap jag inte kände till innan. Hon skulle följa Jennifer Battens fotspår antar jag 😛

Hon är asball, http://www.orianthi.com/shutupandkissme/

Hon lirar lite gött. Tyvärr liiiite för slarvigt på Black or White, riffet. Lite för mkt piskande i pauserna i riffet. Annars ascool brud. Lite porrig oxå 🙂

Video med henne,

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.