Anders F Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Ville bara tipsa om att filmen This is it går klockan 21:00 på tv3 ikväll. Själv har jag inte sett den än så det ska bli riktigt spännande. MVH Anders
ralleman Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Härligt! Det måste ses! Har inte heller sett den än. Mvh Rasmus
KillwithSkill Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Har sett den! Filmen visar genrep på scenen ihop med band och dansare. En del diskussioner mellan band, MJ och producent! Cool scen, en del animeringar på vad som skulle hända i showen. Och jag kan spoila att bandet är rätt duktigt! Dra mig i gatan vad det sitter! ...tre fyr.. BÄÄM!!
spass Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 ja det är riktigt bra den som inte kan vänta eller missar kan kolla online http://vidreel.com/video/NTkwMjk2/
Anders F Postat 20 juni 2010 Trådstartare Postat 20 juni 2010 (redigerat) Ja, vad ska man säga.....SHIT!!!! EDIT: Sedan va ju Orianthi Panagaris en tevlig bekantskap jag inte kände till innan. Hon skulle följa Jennifer Battens fotspår antar jag 🙂 Redigerat 20 juni 2010 av Gizmozis
lundberg Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Har sett filmen tidigare och... ja, det är svårt att inte vara jäkligt imponerad av Micke J och de musiker och dansare som hade hyrts in för den här turnén. Jävlar, vilken artist han var!
KillwithSkill Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Ja, vad ska man säga.....SHIT!!!! EDIT: Sedan va ju Orianthi Panagaris en tevlig bekantskap jag inte kände till innan. Hon skulle följa Jennifer Battens fotspår antar jag 😛 Hon är asball, http://www.orianthi.com/shutupandkissme/ Hon lirar lite gött. Tyvärr liiiite för slarvigt på Black or White, riffet. Lite för mkt piskande i pauserna i riffet. Annars ascool brud. Lite porrig oxå 🙂 Video med henne,
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.