Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Jag har sökt Musikproducentprogrammet på Linneuniversitetet i Växjö.

Jag har också sökt till Piteå där jag helst vill gå, men med tanke på konkurrensen har jag

Växjö som andrahandsval.

jag har erfarenhet och kan mycket om musik och inspelning och siktar på att bli proffessionell och vill ha en riktig utbildning.

Har hört mycket om Växjö, både bra och dåligt! Hade varit uppskattat om elever därifrån kunde säga några ord om hur där var/är och om det är värt lån+flytt för det?

Tacksam för svar!

/ S

Annons
Postat (redigerat)
Jag har sökt Musikproducentprogrammet på Linneuniversitetet i Växjö.

Jag har också sökt till Piteå där jag helst vill gå, men med tanke på konkurrensen har jag

Växjö som andrahandsval.

jag har erfarenhet och kan mycket om musik och inspelning och siktar på att bli proffessionell och vill ha en riktig utbildning.

Har hört mycket om Växjö, både bra och dåligt! Hade varit uppskattat om elever därifrån kunde säga några ord om hur där var/är och om det är värt lån+flytt för det?

Tacksam för svar!

/ S

Hejsan!

Jag har också sökt till växjö. Dock ska jag inte läsa där av personliga skäl.

Jag har gått en kortare utbildning Musikproduktion Del 1 av 2 15-HP.

Jag tyckte denna kursen var toppen. Tror säkert det tvååriga programmet är toppen där 😲

Dock vill jag inte vara negativ, men jag tror själva "prövningen" redan varit för den utbildningen. MEN jag är inte helt säker....du borde iaf fått ett mejl med info om du sökt till dem.

ehh sen var det något mer jag skulle tillägga men glömde bort nu....får lägga till det sen om jag minns de.

Jo, har du varit på prövningen eller fått något mejl/länk till formulär?

Mvh Linus

Redigerat av Linuz

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.