debatt Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 (redigerat) Hej! Jag upptäckte härom dagen Bambuser, en webbsida för att streama t.ex. eget hållna konserter på. Anmälde mig rätt omgående för att kika runt. Hos Bambuser trycker man på att man kan låta streama med sin mobiltelefon där. Alternativen är annars inbyggs webbkamera eller en extern videokamera som man kopplar till datorn. Jag kommer i så fall att satsa på det sistnämnda alternativet, för bättre bild- och ljudkvalitet. Men frågan är hur bra det kan bli. Är inte streamat ändå bara streamat? Sätter deras betaprogram gränser? Har man alltför bra grejer med bra upplösning o.s.v. så kanske hastigheten sackar efter så att folk tröttnar? Jag vet inte. Tillägg: Länk till Bambuser Har ni några andra tips på webbsidor av denna karaktären? Burnin Sven har ju varit i farten med sin. Men finns det andra utöver dessa också, värda att rekommendera? 🙂 Redigerat 19 juni 2010 av debatt
debatt Postat 21 juni 2010 Trådstartare Postat 21 juni 2010 Jaså, det fanns inget sånt, nej... tråkigt! Har annars hört att det ska finnas många andra. Frågan är bara var.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.