debatt Postat 18 juni 2010 Postat 18 juni 2010 Seriöst. Hur efterlyser man någon? Kan man efterlysa någon med hjälp av Polisen, även om denna/denne inte gjort något brott? 😐
debatt Postat 19 juni 2010 Trådstartare Postat 19 juni 2010 Japp, eller via damernas detektivbyrå. Det är väl bara en fiktiv grej?
SadamJR Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 Seriöst. Hur efterlyser man någon?Kan man efterlysa någon med hjälp av Polisen, även om denna/denne inte gjort något brott? 😛 Polisen kan väl bara hjälpa till om man anmäler någon saknad och misstanken finns att ett brott har begåtts, tror jag.
debatt Postat 19 juni 2010 Trådstartare Postat 19 juni 2010 Polisen kan väl bara hjälpa till om man anmäler någon saknad och misstanken finns att ett brott har begåtts, tror jag. Precis vad jag menar också. Hur gör man då?
SadamJR Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 Man går till polisstationen och meddelar sitt ärende.
debatt Postat 19 juni 2010 Trådstartare Postat 19 juni 2010 Man går till polisstationen och meddelar sitt ärende. Vad är det för vits med det då?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.