Jump to content
Annons

Soundreplacer - enda alternativet?

Eliasson

Recommended Posts

Hej hopp,

Jag undrar om nån har pejl på vad det finns för bra "triggpluggar" därute. Är det fortfarande Soundreplacer som gäller?

Vad använder Ni och vad har Ni för erfarenheter av eftertriggning, eller utbyte av trumljud efter inspelning av akustiska trummor?

Mvh, Eliasson

Dela på andra sajter

Annons
Jag kör med Drumogog,

Fördelen med det tycker jag är att det finns färdiga filer från bland annat Steven Slate som funkar direkt i programmet.

Ahh, perfekt. Har dragit ner demon. Tack för tipset!

Dela på andra sajter

+1 på Drumtracker. tar definitivt mycket mer tid än Drumagog att jobba med, men vill du ha ett autentiskt slutresultat så är det definitivt the way to go. Och du har mycket mer alternativ ljudmässigt. Det bästa är nog att ha båda till hands, eller åtminstone pröva båda 😄

Dela på andra sajter

• 4 veckor senare...

Ny slate digitals "Trigger" spöar min gamla drumagog, kanske bäst på marknaden just nu.

Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.