Neosus Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Nej. Det heter svensk lärare. 😄 😄 😄 😆 Ja, men då betyder det att läraren är svensk. 😄 Jaha... 😆😄😄 Men vad heter det om läraren är utlänning...? 🙂 utländsk lärare? Lärare med utländsk ursprung? Hehe Om läraren fortfarande är en svensklärare så heter det likadant. Hihihi kuggfråga det där...tror jag. 😆
Neosus Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Nej. Det heter svensk lärare. 😄 😆 😄 😄 Ja, men då betyder det att läraren är svensk. 😄 Jaha... 😄😄😄 Men vad heter det om läraren är utlänning...? 🙂 utländsk lärare? Lärare med utländsk ursprung? Hehe Om läraren fortfarande är en svensklärare så heter det likadant. Hihihi kuggfråga det där...tror jag. 😆 ...i Sverige alltså. På svenska språket alltså. I Grekland pratar dom konstigt. 😆
Eternal Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Nu vet jag inte om jag är med dig.... Det borde väl heta utländsk svensklärare om personen är utländsk och undervisar i svenska?
Neosus Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Nu vet jag inte om jag är med dig.... Det borde väl heta utländsk svensklärare om personen är utländsk och undervisar i svenska? Vem fan bryr sig. 😄🙂😆😄😄
Neosus Postat 4 januari 2006 Postat 4 januari 2006 Vem fan bryr sig. Frågor avslutas med frågetecken. 😄 😱
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.