Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Yo!

Jag har precis tagit studenten och valt att ta ett år ledigt innan jag söker in på SAE Stockholm eller dylikt. Under detta år hade jag tänkt få så mycket praktisk erfarenhet som möjligt och spela in kompisar m.m. Jag letar nu efter en professionell studio i Skåne med omnejd att kunna arbeta som ljudtekniker och/eller gitarrtekniker hos. Jag hoppas kunna få en provanställning där jag dels kan tjäna lite pengar men också lära mig utav proffs.

Har du något tips på en studio?

Har du själv en studio och behöver hjälp?

Alla svar uppskattas jättemycket!

Annons
Postat

Hej om du vill så kan du komma ner till malmö, så

vi får se vad du kan göra, okej?

ses colle

Yo!

Jag har precis tagit studenten och valt att ta ett år ledigt innan jag söker in på SAE Stockholm eller dylikt. Under detta år hade jag tänkt få så mycket praktisk erfarenhet som möjligt och spela in kompisar m.m. Jag letar nu efter en professionell studio i Skåne med omnejd att kunna arbeta som ljudtekniker och/eller gitarrtekniker hos. Jag hoppas kunna få en provanställning där jag dels kan tjäna lite pengar men också lära mig utav proffs.

Har du något tips på en studio?

Har du själv en studio och behöver hjälp?

Alla svar uppskattas jättemycket!

Postat

Vill börja med att tacka så jättemycket. Jag kommer gärna till in till Malmö för att visa vad jag kan!

Jag håller just nu på med att spela in en EP med mitt band men är ledig på helger och delvis på kvällstid. Vi beräknar att vara klara i mitten av juli. Men det kommer antagligen vara mycket luckor i schemat så jag kan säkert komma ifrån och åka in till Malmö innan dess. Jag nås antingen på mobilen, 073-6839189, eller på mail, potatisburk@hotmail.com. Om du är intresserad skickar jag ett kort CV samt mina betyg.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.