Stinkey (oregistrerad) Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 Grattis grabben!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ken Kängström Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 Grattis =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 Har av någon outgrundlig anledning missat att säga grattis, och i det här sammanhanget måste man ju faktiskt gratulera så... Grattis Danny! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 18 januari 2005 Dela Postat 18 januari 2005 Supergrattis!, roligt att se en guldkalv mitt i bland oss 🙂Jag är säker på att vi alla är nyfikna på hur du tänkte när du skrev den? Var det "nu ska brolle få en hit!!" eller "hmm, det här är en skön harmoni..." Ja, jag behöver ju inte sitta här och gissa, berätta! Hade låten klar när det blev aktuellt att pitcha till Brolle. Skrev om den minimalt för att det skulle passa hans style. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sun li (oregistrerad) Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 ok, tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Barden Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Congratz! Uber! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Gratulerar till en lysande produkt. Jag har inte hört låten i fråga, så jag kan inte säga något om den.. /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Tack igen för alla blommor. Jag ska bli trevlig nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MusikMakaren Postat 19 januari 2005 Dela Postat 19 januari 2005 Jag har inte hört låten i fråga, så jag kan inte säga något om den.. /Daniel ...men det har jag, den är mycket bra och passar perfekt till Brolle...fastnade i huvudet direkt första gången jag hörde den...det är väl det som kallas en lyckad hook... /Jan Olof Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.