captain nemo (oregistrerad) Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 Tänkte köpa en liten MP3-spelare för att fördriva tiden på pendeltåget. Men alla nyare varianter har USB2.0. Jag är nästan säker på att min gamla PC anno 2001 bara har USB 1.1. Hur vet man det förresten? Går det att uppgradera eller hänger det på hårdvaran i PC:n? I alla fall. Om jag köper en spelare som är USB 2.0 kompatibel - kommer jag då att kunna ansluta den till min USB 1.1 anslutning? krångel krångel... //Nemo
Kill All Autotuner Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 Relaaaaax.......mannen, det funkar alldeles utmärkt. USB 2 är bakåtkompatibelt med USB 1.1
Neosus Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 (redigerat) Japp...och för att få USB2 att fungera måste du ha en dator (moderkort) som stödjer det...alternativt skaffa ett pci usb2kort.. 😆 Redigerat 17 januari 2005 av Grahn
captain nemo (oregistrerad) Postat 17 januari 2005 Postat 17 januari 2005 Amen schysst. Skrev en fråga - gick på muggen och vips två bra och rediga svar. Tack //nemo
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.