Thomasa Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 (redigerat) Hej, jag söker producenter inom pop/rock/rnb som skriver text och musik. Någon med tips på var och hur jag kan hitta någon för sammarbeten av detta slag? Det måste finnas massor med producenter som söker bra artister att jobba med, bra artister men som tyvärr inte kan producera musiken. Tack Redigerat 9 juni 2010 av Thomasa
Piccazzo Postat 8 juni 2010 Postat 8 juni 2010 Lägg upp nått klipp där du sjunger , så blir det lättare för folk att bilda sig en uppfattning om dig som artist. Annars så är det bara kolla runt på myspace , songbox , denna sidas Demosektion och ta kontakt med folk och föreslå samarbete. Den kan oxå hjälpa om du ger lite mer klara mål till vad du vill att samarbetet ska leda till. Tex har du redan bolag bakom dig , är låtarna för att pitchas till bolag , skall du uppträda live , har du uppträtt live etc etc. Ju mer information du ger desto seriösare svar kommer du att få. Lycka till i sökningen...
Thomasa Postat 9 juni 2010 Trådstartare Postat 9 juni 2010 Tack för informationen Piccazzo! Röstprov är på gång. Ska kolla de sidor du föreslog, tack. Mvh Thomas
KevWee Postat 19 juni 2010 Postat 19 juni 2010 Hejsan! Jag har en drös låtar som bara ligger och väntar på att bli inspelade. Det är alltifårn klassisk rock (Bryan Adams, U2) till modern pop/rock. Är väldigt bred i min musiksmak och drar mig alldrig ifårn att prova nya saker. Har studio och de som krävs för att göra en bra inspelning. Hör gärna av dig kevinvedin@gmail.com
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.