Dannesomfan Postat 3 juni 2010 Postat 3 juni 2010 Halloj! Undrar helt enkelt om ni vet av någon bra vocoder som är kompatibel med Cubase 5.1
DrivKraft Postat 3 juni 2010 Postat 3 juni 2010 (redigerat) http://www.eiosis.com/elsvocoder Fantastiskt bra tycker jag. Fridens... Redigerat 3 juni 2010 av DrivKraft
Dannesomfan Postat 10 juni 2010 Trådstartare Postat 10 juni 2010 Orange vocoder Testat Orange, men lyckades inte få ett midispår att styra vocodern :/ Ska testa de andra som det tipsades om! Tackar!
nattvaktaren Postat 11 juni 2010 Postat 11 juni 2010 Testat Orange, men lyckades inte få ett midispår att styra vocodern :/ Ska testa de andra som det tipsades om! Tackar! Principen är densamma för alla, det gäller att koppla midispåret till vocodern, kolla längst ner i listan. TAL låter kanonbra, ta hem den, den är gratis också.
D200 Postat 12 juni 2010 Postat 12 juni 2010 Det som är bökigt med TAL iallafall som är den enda jag har är att man måste lägga sången på ett stereospår för att kunna använda den med midi, inte sant? Höll på lite förut med den men sen glömde jag hur man gjorde...det där med carrier och skit. Bökigt.
Dannesomfan Postat 24 juni 2010 Trådstartare Postat 24 juni 2010 Principen är densamma för alla, det gäller att koppla midispåret till vocodern, kolla längst ner i listan.TAL låter kanonbra, ta hem den, den är gratis också. Jo jag vet hur man gör, men det strulade bara med orange. Kan kanske ha med cubase att göra? Testade TAL. Funkar kanon! Tackers!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.