johle Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 (redigerat) Preview på en lite somrig instrumental house-låt: Detta är bara ett första utkast efter ett par dagars jobb med en kompis, kass kvalitet också men det är inte uppladdat från min dator så jag har tyvärr inte kontroll över det. Vi tänkte jobba vidare på detta koncept och skulle helt enkelt vilja höra lite idéer 😮 Vad tycker ni i allmänhet? *länk borta* Alla idéer och tips uppskattas! 😮 Som sagt, eftersom jag inte har själva filen kan jag inte ladda upp den i avdelningen låtkritik eftersom det krävs. Låten är iaf till 99% gjord i Reason så därför passar den nog bäst här 🙂 Tack på förhand! MVH Johan Redigerat 3 juni 2010 av johle
SHARPo Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 Känns bekant... 😐 både soundet och melodin. något rörig (mycket ljud) kul 🙂
manel Postat 3 juni 2010 Postat 3 juni 2010 Låter intressant, känns som att den kanske skulle varit lite längre 😐 Men som tidigare sagt aningen grötig, och saknas en del "rymd". kul att ni jobbar i reason, det gör jag med och jag är på jakt efter lite folk som just jobbar i reason att köra lite colabs med. Dra gärna iväg ett pm om ni skulle vilja göra nåt tillsammans =) lite såhär låter mitt sound just nu men jag är alltid öppen för nya stilar.
EmKay Postat 3 juni 2010 Postat 3 juni 2010 Mer driv i trummorna om det ska vara House. Annars rätt trevlig.
johle Postat 3 juni 2010 Trådstartare Postat 3 juni 2010 Kul med så många snabba svar! Vi tog åt oss och tänkte nu jobba vidare 🥰 Framför allt på kicken och "rymden" som ni sa, så tack för feedbacken! 🥰 // Johan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.