nicolekarlsson Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 Hejsan! Jag skulle hemskt gärna vilja sjunga refräng i någon låt, helst rap men de spelar ingen roll 🤪 Själv har jag skrivit många texter själv men dock aldrig spelat in eftersom jag inte har någon egen studio. Känner folk, men har inte vågat fråga ^^, Så de bästa vore om du hade studio, så spelar jag in de jag ska sjunga och skickar till dig via msn så mixar du ihop allting. Mejla eller svara här om du är intresserad. Kram
djemilione Postat 3 oktober 2010 Postat 3 oktober 2010 Hej Nicole! Jag arbetar mycket hemma med beats.. framför allt inom /hiphop/elektronic/rnb musik och vill ta steget att bygga upp ett musikbiblotek som ja kommer att ha användning av åren framåt nu.. Jag letar efter en tjej som just vill spela in refränger och bakrundssång på mina beats.. 🙂 jag har en hemmastudio men "jobbar" även med mitt material i en studio i gamla stan i sthlm hör av dig med kontaktinfo så snackar vi mer nån dag! checka in mitt senaste beat... /Emil
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.