Valle Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 Ät gott och drick gott, med måtta, och var inte en jävla slav under innehållsdeklarationer. Rör på dig!
Tilly Postat 2 juni 2010 Postat 2 juni 2010 Sant det, Valle. Släng gärna med lite omega-3 kapslar också! 😮
debatt Postat 3 juni 2010 Trådstartare Postat 3 juni 2010 Havregrynsgröt.. 😛 Ja, det är nog bra. Havsalger käkar en kompis.
Valle Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Havsalger käkar en kompis. Vegetarian/Vegan? (Kompisen alltså.)
debatt Postat 4 juni 2010 Trådstartare Postat 4 juni 2010 Vegetarian/Vegan? (Kompisen alltså.) Nej, han äter allt möjligt. Märkte att jag egentlig uttryckte mig dumt. Min kompis äter havsalger borde det ha stått. Silicol är annars ett hett tips.
Valle Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 Nej, han äter allt möjligt. Oj! Då måste man ju utgå ifrån att han tycker det är gott rentutav? Eller gör hand det för att havsalger är "nyttigare" än något annat?
debatt Postat 4 juni 2010 Trådstartare Postat 4 juni 2010 (redigerat) Oj! Då måste man ju utgå ifrån att han tycker det är gott rentutav? Eller gör hand det för att havsalger är "nyttigare" än något annat? Ja, eller att han tycker att det smakar illa. Det är nyttigt, antar jag att han tycker. Redigerat 4 juni 2010 av debatt
SadamJR Postat 4 juni 2010 Postat 4 juni 2010 En gång åt jag en frukost bestående av 6 cocosbollar och 3 burkar päroncider. Mådde riktigt bra den dagen.
Memphis Postat 5 juni 2010 Postat 5 juni 2010 Äter osötad mussli med smaksatt fil och skivad banan varje dag. Slänger ibland i lite bär. Fett gott och nyttigt!
D Vibe Postat 20 juni 2010 Postat 20 juni 2010 Märkte att jag egentlig uttryckte mig dumt.Min kompis äter havsalger borde det ha stått. Lite läskigt annars att bli uppäten av havsalger 😮. Tror inte att någon missförstod dig dock...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.