Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
Vi gjorde hemlagad sushi idag och jag blev skitdålig i magen.

Åt du av den där japanska fisken som SKA ingå i en äkta sushirätt, men som - om man tillagar den det minsta fel - garanterar en säker död, utan tillstymmelse till botemedel?

Annons
Postat
Åt du av den där japanska fisken som SKA ingå i en äkta sushirätt, men som - om man tillagar den det minsta fel - garanterar en säker död, utan tillstymmelse till botemedel?

Naturligtvis, vi kollade ju upp på Youtube hur man skulle laga den så det borde ju vara chill.

Postat
Naturligtvis, vi kollade ju upp på Youtube hur man skulle laga den så det borde ju vara chill.

Man kan inte lita på Joes tub. Det är därför jag aldrig skulle äta sushi.

Postat
Blir visst inte västerås imorgon då ☺️

Drar till småland på en gång alltså xD

Gäller detta studentikosa nationer som vanligt, eller pratar vi geografiska områden nu?

Postat
Internetbanken på mobilen är så sjukt skönt!

Slipper man hålla på med dosor å koder å skit bara för att se saldot eller överföra lite mellan sina egna konton ☺️

Får man mer pengar själv om man överför mellan sina egna konton?

Postat
Jag har nu laddat ner tre filmer

The Book Of Eli

Kick-Ass

Green Zone

😛 Jag laddade nyss ner Green Zone Och Kick-ass!!! 😄 Sjukt slump. ☺️🥰 Får se vilken jag ska se. 😄

Postat
😛 Jag laddade nyss ner Green Zone Och Kick-ass!!! 😄 Sjukt slump. ☺️🥰 Får se vilken jag ska se. 😄

Ska du se film, så här dags? Krejsy pipel.

Postat
Iom att jag inte somnade förrän 5 "igår" så äre ju ypperlig tid för att se på film xD

xD

Det kommer säkert bli som i julas när vi vände dygnet tillsammans.. satt uppe till kl 6-7 på morgonen en hel vecka typ.. ☺️

😛

Postat
VARIFRÅN kan man ladda ned film? Vad kostar det?

Om du kollat nyheterna de senaste åren så borde du veta en viss hemsida som varit i blåsväder en hel del. ☺️

Postat
xD

Det kommer säkert bli som i julas när vi vände dygnet tillsammans.. satt uppe till kl 6-7 på morgonen en hel vecka typ.. 😆

🥰

De var fan sjukt soft!

Jag drar ju nog till aneby imrgon också så då kan vi ju göra om de i orginalformen! 😄

Postat
Ja? Vadårå? E ju ledig kommande veckan? 😆

Ja isåfall så.

Jag försöker att aldrig vara uppe längre än till MAX tre oavsett.

Postat
Jag e sjuukt sugen på godis alltså 😆 men har inte ett smack hemma. 🥰

Jag också fan! Funderat på att dra inåt stan en bit å se om Rosa Pantern har öppet! Men jag orkar nog fan inte 😄

Postat
De var fan sjukt soft!

Jag drar ju nog till aneby imrgon också så då kan vi ju göra om de i orginalformen! 🥰

xD

Får se, 😄 Ska ju börja jobba nästa vecka så e kanske dumt.. 😆 men får se. xD

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.