Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

🙂

Läst ikapp, men mitt egendesignade <sportfilter></sportfilter>TM städar ju upp så det blev inte möe. 😛

Redigerat av Memphis
Postat

Back in Gbg igen, fett nice. Har skejtat me min bror idag, lärde mig att olla i fart! Kanske inte jättehögt direkt men ändå. 😛

Postat

När jag sätter igång FIFA2009 i PS2, så står det hela tiden på tv-skärmen att jag ska välja om det ska vara 50 hz eller 60 hz och när jag valt det ska jag få upp en ny bild och i den välja språk, men spelet tar självt engelska och går vidare. Sedan upp kommer en ny bild som bara står och flimrar. Därför kan jag inte välja träning, snabbmatch eller turnering öht.

Fel på PS2, fel på TV-n eller fel på FIFA2009?

Vad tror ni?

Postat
När jag sätter igång FIFA2009 i PS2, så står det hela tiden på tv-skärmen att jag ska välja om det ska vara 50 hz eller 60 hz och när jag valt det ska jag få upp en ny bild och i den välja språk, men spelet tar självt engelska och går vidare. Sedan upp kommer en ny bild som bara står och flimrar. Därför kan jag inte välja träning, snabbmatch eller turnering öht.

Vad tror ni?

Har du provat med något annat spel i PS2?

Eller provat en annan tv om det går.

Kort sagt, uteslutningsmetoden.

☺️

Postat
Har du provat med något annat spel i PS2?

Eller provat en annan tv om det går.

Kort sagt, uteslutningsmetoden.

☺️

Jag har ett PS1-spel att tillgå också, men de kan väl inte läsa PS2-spel (bara tvärtom har jag för mig).

Annan tv kan jag testa, men inte idag iaf.

Får bli att försöka få igång ett biljardspel eller nåt.

😛

Postat

debatt har efter så mycket krångel blivit så grym att han kan vara sin egen servicesupport. ☺️😛

Postat (redigerat)

Jag tror Pazo e upptagen me att lyssna på alla låtar jag nyss spammade honom med. 😛

Men dom e bra. ☺️ Fast e inte säker på om han ens gillar hiphop.. xD

Redigerat av Memphis
Postat

Vad tror ni?

Eftersom det är du skulle det inte förvåna mej om alltihop gått sönder samtidigt. Godnatt.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.