Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
Orka spotify! Pallar inte reklam så använder inte spotify alls typ längre 😄

Dessutom gillar jag inte sommarmusik. xD

Men vafan, tror du jag har Per Gessle och Markolio eller? ☺️ Nä, liksom chill indiemusik m.m som har sommarkänsla typ. Tror du skulle gillat dom.

Men skit i det då. 😎 Och varför skaffar du inte Spotify Unlimited istället för Premium, då slipper du reklamen för bara 49kr/mån istället för 99.. 🙂

Redigerat av Memphis
Postat
😎

Skillnaden mot premium e att det inte e riktigt lika bra upplösning på ljudet och att man inte an använda spotify i mobilen.

Postat (redigerat)

Har det nån gång hänt er att någon har slagit helt fel nummer och alltså ringt fel och sedan har ni fått skäll av personen i luren för att ni svarade och för att ni inte lät den personen som han skulle ringa till svara till istället, även om ni inte har haft en aning om vem personen är som han skulle till eller var denne bor?

HAHAHA

Det har hänt mig

Redigerat av debatt
Postat
Najs! Vi ska bo typ mitt i Soho när vi är i London. 😄

Måste besöka Emirates Stadium också. Det vore kul.

Soho, Chinatown

Se en av Arsenals träningsmatcher om det går någon då?

Postat (redigerat)

Gloucester Road (Kensington) o Queensway (Bayswater) är gator, områden jag bott på hotell på.

Råkade ligga precis söder om respektive norr om Hyde Park såg jag nu...

Redigerat av debatt
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.