Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

ont som fan i fotjäveln har jag också men det kan man ju ignorera när man skejtar. svårare att framkalla energi och styrka som inte existerar i låren xD

Postat

Detta är (enligt mina beräkningar) inlägg nr #237869 av alla inlägg i Längstas historia.

Postat
bläää. skejtandet gick åt helvete idag. har ingen ork i låren alls sen fotbollen igår, helt stumma är dom så gick inte så bra trycka till. samtidigt vill man så mycket och så kan inte kroppen så går det åt helvete så blir man bara arg och irriterad och vill ännu mer samtidigt som det inte går och så är man där igen. blä.

Välkommen.

Postat
Detta är (enligt mina beräkningar) inlägg nr #237869 av alla inlägg i Längstas historia.

Inte mycket att hurra över.

Postat
Inte mycket att hurra över.
Inte just det inlägget, men tråden generellt.

När tråden startade var det lite otroligt att en tråd skulle få 20-25000 inlägg - och det är ju passerat för åratal sedan.

Postat
Inte just det inlägget, men tråden generellt.

När tråden startade var det lite otroligt att en tråd skulle få 20-25000 inlägg - och det är ju passerat för åratal sedan.

Jag fanns inte på den tiden!

Postat

Min Apogee Duet är trasig igen. 🙂

Har tryckt i lurarna i min POD Studio UX1 så jag har iaf ljud men det är inte samma sak... 🙁

Postat
Min Apogee Duet är trasig igen. 🙂

Har tryckt i lurarna i min POD Studio UX1 så jag har iaf ljud men det är inte samma sak... 🙁

Aldrig fattat grejen med Duet. Är inte den bara dyr och simpel?

Postat

Satan vad jag tröttnat på all den här bröllopsdyngan på TV. Jag var inte direkt emot kungahuset tidigare, men tamme fan dårå vad det håller på ändras.

Postat
Satan vad jag tröttnat på all den här bröllopsdyngan på TV. Jag var inte direkt emot kungahuset tidigare, men tamme fan dårå vad det håller på ändras.

Håll ut 10 dagar till! 🙂

Postat
Aldrig fattat grejen med Duet. Är inte den bara dyr och simpel?
Simpel, men välljudande innehåll.
Postat
Det är väl det om är grejen?

Iof har jag hört att ljudet i dom är APBRA

Ja, jag har också hört att ljudet i Maddes blindtarm ska vara något alldeles speciellt.

Postat

Det är mikpreamp 1 som pajat, men det gör också att jag måste lämna hela kortet på reparation.

Postat

Titta inte på tv.

Postat (redigerat)
Orka! 🙂

Hörde av någon att dom i Sydafrika sänt två timmar uppladdning inför VM sedan i mars. xD

Edit: Och grejen var alltså att det var om dan. Två timmar på tre månader är inte lika imponerande. 🙁

Redigerat av Overkill
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.