debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 SDanhängare? "Dårar" kanske? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Å andra sidan var ju mångas bild av Sverige innan ganska konstig. 😛 Hellre att dom tror att vi är isbjörnskramande blondiner som äter köttbullar än att vi är rassar. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Det var en invandrare i Parlamentet (tror jag det var) på tv som sa något väldigt träffande. "Hur länge kan man vara invandrare? Man måste ju komma fram nångång." 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Hellre att dom tror att vi är isbjörnskramande blondiner som äter köttbullar än att vi är rassar. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Ny musikgenre jag hittat - lolicore! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Nu ska jag jobba med mina privata projekt. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Flabbrock? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 *asg*-rock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Nu har jag ätit en dubbel olivsmörgås med rökt skinka och herrgårdsost plus en kopp oboy. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Frysmaten luktade skumt. Men det var ätbart. Nu väntar jag bara på salmonellan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Duck Sauce - Barbara Streisand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 (redigerat) Frysmaten luktade skumt. Men det var ätbart. Nu väntar jag bara på salmonellan. Botulism är ännu värre. Det får man av gammalt kött, och fisk ska jag lägga till. Sjukdomen är numera sällsynt i Sverige. Botulinumtoxin är det giftigaste toxin som man känner till, några mikrogram är dödande för människan. Förgiftningen blockerar nervimpulser och ger förlamning i bland annat andningsmuskulaturen. Motgift finns, men behandling med respirator kan vara nödvändigt. Sjukdomsfall som kommer under behandling i tid har en god prognos. Kommer sig av mat som förvarats för varmt. Typ att man haft skinkmacka eller sardinmacka i ryggan hela dagen i solgasset och äter den när man kommer hem. Redigerat 29 september 2010 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Duck Sauce - Barbara Streisand Bögvarning brukar man säga då. Dumt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Kvotering är ett sinnessjukt påfund. Apropå debatten på tv nu... Ja! Jag håller med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 bluesriff Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 hej xD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Fint väder ida! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Fint väder frida Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Kallt är det. Hur gör ni med fettet på diskborsten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Äter upp det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Jag har bajsat. Nu äter jag två olivmackor med ost o oboy. Diskmaskinen snurrar. Jag är sömnig. Ska peta med design idag. Städa strax, innefattande dammsugning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Ska kolla efter hon med höga klackar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Vilken TopPager!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Igår runt midnatt förde jag över fem urgamla låtar som jag/vi gjort som barn och som ska göras i nyversion nu. Blir ett lagom tungt arbete att försöka hitta alla de toner som de är gjorda av. Dessutom ändras tempot och takterna hela tiden. Så många fills och licka och trix, att det som förekommer på en enda låt på 3 minuter skulle kunna räcka till en hel skiva. Brorsan som var 4.5 år då utför trumgrejer som inte går att utföra nästan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Varför ligger det som är i Papperskorgen och är synligt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Det har jag undrat över oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Längesedan jag såg naglar på 3-4 cm... 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Tungt det blir att spela Fender elbas på mina barnlåtar. 😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 29 september 2010 Dela Postat 29 september 2010 Povel Ramel o Thore Skogman är extremt töntigt. Men bra ändå på nåt vis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts