Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

gedigert

Underbar omtolkning!

Hamnar i min lista över upphittade kuriositeter.

EDIT: Hade tydligen tagit bort den listan.

Redigerat av Dingbats
Annons
Postat

Underbar omtolkning!

Hamnar i min lista över upphittade kuriositeter.

EDIT: Hade tydligen tagit bort den listan.

Ehhh... stavade visserligen lite fel, men vaddå, du menar att det inte riktigt passar in i den meningen?

Har för mig att man kan säga så? Liksom man säger "ett gediget hantverk"?

Jag tänker mig det som "fint/speciellt" eller ja, egentligen "välgjort" kanske, men var väl fint jag hade i åtanke..

ehh. såatte. 🤪

Postat

Ehhh... stavade visserligen lite fel, men vaddå, du menar att det inte riktigt passar in i den meningen?

Har för mig att man kan säga så? Liksom man säger "ett gediget hantverk"?

Jag tänker mig det som "fint/speciellt" eller ja, egentligen "välgjort" kanske, men var väl fint jag hade i åtanke..

ehh. såatte. 🤪

Tänkte bara på stavningen, trodde du trodde att det hette "gedigert"! Det hade ju varit kul.

Postat

Tänkte bara på stavningen, trodde du trodde att det hette "gedigert"! Det hade ju varit kul.

Okej, sanningen att säga så trodde jag det. 😛

Men google breddade snabbt min kunskapsbas till nya höjder. ☺️

Postat

Men google breddade snabbt min kunskapsbas till nya höjder. ☺️

Vilket var ett roligt uttryck. "bredda" till nya "höjder" 🤪

Postat (redigerat)

Kollar på Idolkval 1 nu i efterhand, håller med dig Grahn om att nivån inte var vidare hög på sånginsatserna. 😑

Redigerat av Memphis
Postat

På Riksbankens sida om 50-öringens försvinnande:

"Riksbanken har en särskild kampanjwebbplats med information om indragningen och om historien bakom 50-öringen som har funnits sedan 1857"

Det var en gammal webbplats...

HAHA

Postat

På Riksbankens sida om 50-öringens försvinnande:

"Riksbanken har en särskild kampanjwebbplats med information om indragningen och om historien bakom 50-öringen som har funnits sedan 1857"

Det var en gammal webbplats...

HAHA

Men det var ju inte ens syftningsfel?

Postat (redigerat)

Fel och fel, det går ju att tolka på det sättet om man vill och nu valde jag att göra det.

Ja precis, visst går det. Men hade ju varit roligare om det verkligen var syftningsfel. Tex:

""Riksbanken har om historien bakom 50-öringen, en särskild kampanjwebbplats med information om indragningen, som har funnits sedan 1857"

😛

edit, tappade lite ord.

Redigerat av Memphis
Postat

Ja precis, visst går det. Men hade ju varit roligare om det verkligen var syftningsfel. Tex:

""Riksbanken har om historien bakom 50-öringen en särskild kampanjwebbplats med information om indragningen som har funnits sedan 1857"

😛

edit, tappade lite ord.

Om man ska vara sån där "syftnings'fel'"sfascist så är ju inte det där heller den syftningen som blir kul. Kanske ehm...

"Riksbanken har om historien bakom 50-öringen en särskild indragningsinformationskampanjwebbplats som har funnits sedan 1857"

...

Postat

Om man ska vara sån där "syftnings'fel'"sfascist så är ju inte det där heller den syftningen som blir kul. Kanske ehm...

"Riksbanken har om historien bakom 50-öringen en särskild indragningsinformationskampanjwebbplats som har funnits sedan 1857"

...

😄

Postat

Fuck you! 🥰

..nog va Idol bättre förra året iallafall? 😕

Det kan det ju inte vara, de säger ju att konkurrensen är tuffare än nånsin och att varje årgång är unik och att de här är de bästa de har sett och att och att och att BÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖL 🙁 :( 🙁

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.