Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Idag ska jag bara ha glasögon på mig för att inte irritera hornhinnan med linser så att synundersökningen imorgon blir så korrekt som möjligt och inte påverkas av temporära omständigheter.

Postat
du menar att du ska vara naken i övrigt?

önsketänkande...

Problemet med det (som jag glömde skriva) är a) jag ser inte bra med glasögonen, och 😎 dom sitter inte så bra, vilket betyder att jag inte kan ut och springa med mamma som det var tänkt.

Postat
önsketänkande...

Problemet med det (som jag glömde skriva) är a) jag ser inte bra med glasögonen, och 😎 dom sitter inte så bra, vilket betyder att jag inte kan ut och springa med mamma som det var tänkt.

blir inte ögonen irriterade om du måste gå runt och anstränga dem hela dagen då?

Postat
blir inte ögonen irriterade om du måste gå runt och anstränga dem hela dagen då?

Jo säkert, men inte hornhinnan iaf. Var på synundersökning i fredags och då fick vi lite motstridiga resultat med respektive utan linser i så då sa min optiker (en kille, inte snygg kvinnlig 27-åring) att jag skulle köra söndagen utan linser så gör vi om synundersökningen på måndagen.

Postat

Först kör småungarna i lägenheten ovanför med jordstampen i golvet och skrattar och sen drar de igång kyrkklockan. Härligt.

Postat

Tur man är släkt med MacGyver. Klippte till ett lagom långt resårband och knöt fast det längst ut på glasögonbågens pinnar som är bakom öronen. Då kunde dom inte åka av. 😎 Detta förbannade skoskav hindrade mig dock från att springa 7 kilometer som det var tänkt så det blev fyra istället igen. Gick dock snabbare idag än sist med två-tre minuter, alltid något.

Postat
Vad tror ni om dagens matcher? Tror att tyskland vinner ganska lätt, i övrigt vete fan.

Jag har tippat:

Algeriet – Slovenien: X

Serbien – Ghana: 1

Tyskland – Australien: 1

Med andra ord kommer säkert Slovenien och Ghana att vinna. Tyskland har jag nog faktiskt rätt.

Postat
Vafan memphan! Vad skickaru!? ☺️

Barry white var bra. Och så RUsko remix på pro nails har varit bra i över ett år 😄

Mäh. 🙂 Jag antog att det fanns risk att du redan hört den men skickade ändå. 😎

Postat

Jag vaknade nu, 12.15!!

Somnade nog inte förrän vid 01.00 igår,

så då kan det bli såhär...

Frukost goodbye, får bli fisk o potatis direkt.

*gäsp*

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.