Neosus Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Jag är alltid nere.. men vänder det till något positivt så nu är jag neggotiv. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Vad heter hon? Hur gammal är hon? Vart bor hon? Vem var Rolling Stones tredje basist? Har ingen aning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Samma här faktiskt. Inte varit å humör på hela dagen egentligen. Känner mig trött på allt bara. 😑 Samma här 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Det är trötta tider nu 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Vem var Rolling Stones tredje basist? Dick Taylor, Bill Wyman och sedan som tredje basist Ron Wood. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Vibrationer i kinderna.... får nog lugna ned mig med lite fuzzgitarr snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 (redigerat) Trivs bäst med tonkontrollen på 2 av 10 på förstärkaren (mot det mörkare hållet) och volymen på endast 0.5, så bara jättelitet ljud släpps in. Sedan pytsar jag till volymratten på fuzzboxen till kl 4 (= 8 av 10) på preseteffekten Fuzz, men jag modifierar genom att ta bort eq-funktionen helt. Sedan sätter jag telecastern på volym 9 av 10 och tonkontrollen på 3 av 10 (mot det mörkare hållet). Då låter det inte längre tele och jag gillar det. Redigerat 28 september 2010 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 (redigerat) Det krävs helt klart att man både vad avser volym- och tonkontroll ställer in EXAKT på förstärkaren och EXAKT på elgitarren för att det ska låta som man vill. Ändrar jag bara på lite utav en av dessa 4 kontroller låter det inte alls som jag vill. Det ska oftast låta samlat och inte spretigt eller trasigt när man spelar dist. Dista utan att dista, typ. Måste man SKRIVA upp inställningar till varje låt och memorera? Redigerat 28 september 2010 av debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Hur såg hon ut då? Rätt kort med randiga klackar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Nu antar jag att Sadam kommer citera mina kukinlägg och lägga till cyniska kommentarer. KAN man citera inläggen i Papperskorgen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Nu har jag ändrat utseende på min hemsida (igen). Men inga nya artiklar har jag skrivit. Vafan ska man skriva om? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 ...kanske kan skriva om hur mycket jag hatar Idol men ändå måste följa med i det. Hatkärlek? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Nää 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Heda! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Här är det bara hat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 i h8 u Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 o i c y u r h8in Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 INDEPENDENT! INDEPENDENT! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Därför gör jag en asfin electrolåt nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Kan du inte göra en ganska dålig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 expectation leads to disappointment. if you don't expect something big, huge and exciting, usually uh uhm I don't know... it's just not as... yeah. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 ...kanske kan skriva om hur mycket jag hatar Idol men ändå måste följa med i det. Hatkärlek? 😕 & det är ditt "fel" att jag var "tvungen" att kolla bidragen i kvalfinalen nu ikväll också. Jag missade första killen, men såg snabbreprisen på honom åtminstone. Programledarna tyckte att det var bättre kvalitet generellt idag än igår, vilket jag inte alls håller med om! De lyckades inte så väl som de nog kunde ha gjort ikväll, tycker jag! Det var bara Boden-Björn som fick betyget bra av mig. //:debatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Kan du inte göra en ganska dålig Nej 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Därför gör jag en asfin electrolåt nu Skicka när du har något att visa då. 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Var o gymmade. Så himla go gemenskap där ändå. 😄 Tog det väldigt lugnt eftersom jag har sträckt undre ryggen eller nått. Fast det mesta gick faktiskt över idag, efter några dagars smärta. Så det var nog inget allvarligt iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Skicka när du har något att visa då. 🥰 Ska! 🥰 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Jag kan visa min... Den är..... lång. 😊😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Ska! 🥰 Ska var från början en jamaicansk musikgenre som låg till grund för reggaen, den utvecklades ur calypso och mento i slutet av 1950-talet. Musiken går i 4/4 takt och har en baktakt. Många artister inom den tidiga skan var inspirerade av R&B från sydstaterna i USA, och det var kombinationen av den egna menton och den amerikanska R&Bn som gjorde musiken till vad den är idag. The Skatalites är den utan tvivel mest kända ska-gruppen genom tiderna. Ett av kännetecknen för skan är det frekventa användandet av blåsinstrument, främst tromboner, saxofoner samt trumpeter. På senare tid har även keyboards blivit vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Hej Nakenhelge! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 men asså lixzom appropå Helge så ska jag glutta på Halv Åtta! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts