debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Neeeejjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!! Tog för mycket vatten till pulvermoset. Nu blev det sås av det istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Har tankarna på annat... *suck* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Hej! Blev en kebabtallrik förut, lite spontant men ibland har mina polare en förmåga att övertala mig. 😛 Min regel e ju att inte äta sånt på vardagar men men. Sjukt gott var det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Fan va dom sjunger falskt.. på Idol! Samma skräp år ut och år in och år in och ut och så 🤪😏 För för bövelen Grahn, se inte på det då. xD 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 När mina föräldrar träffades allra första gången tog det 1-2 sekunder tills de var dökära och sedan gifte de sig så småningom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 När jag var ute nyss träffade jag på en tjej... det hände något märkligt med både henne och mig och nu kan jag inte få henne ur tankarna. Vad är det för konstigt? Du fick stånd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 mjölk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 blää Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 (redigerat) När jag var ute nyss träffade jag på en tjej... det hände något märkligt med både henne och mig och nu kan jag inte få henne ur tankarna. Vad är det för konstigt? Berätta mer debatt. 🙂 Redigerat 28 september 2010 av Memphis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Du fick stånd. Kanske. Men inte hon iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 blää Trodde du gillade mjölk. Fetemjölk speciellt. Redig falukorv o ägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Berätta mer debatt. 🙂 Konstig känsla. Jag ler hela tiden. Vad är det för konstigt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Trodde du gillade mjölk. Fetemjölk speciellt. Redig falukorv o ägg. Var inte åt mjölken jag blääade åt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Var inte åt mjölken jag blääade åt... Nähä ok. Mitt av Dingbatis påstådda stånd alltså. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Konstig känsla. Jag ler hela tiden. Vad är det för konstigt? Debatt är kär.. 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Hej! Blev en kebabtallrik förut, lite spontant men ibland har mina polare en förmåga att övertala mig. 😛 Min regel e ju att inte äta sånt på vardagar men men. Sjukt gott var det. Det var några år sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Grattis till soffan killis! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Hur såg hon ut då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Debatt är kär.. 😊 Har sett henne en gång förut bara, men då på mycket långt avstånd så då såg jag henne inte riktigt. Fattar att det var samma först nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Hon tappade varor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 För för bövelen Grahn, se inte på det då. xD 😄 Joooo! 😠 ..de e skönt att reta upp sig. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Nähä ok. Mitt av Dingbatis påstådda stånd alltså. Nä inte det heller... Är inte på humör nu bara 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Hur såg hon ut då? Med sina bruna ögon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 haha Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Nä inte det heller... Är inte på humör nu bara 😛 Nähä, så det var inte heller för att mina föräldrar gifte sig. Det var ju några här som inte tänkte göra det någonsin, vilka det nu var..? Memphis var väl öppen för möjligheten dock vill jag minnas. Skulle köpt fler bananer, de kostade bara 10 spänn kilot. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Memphis Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Nä inte det heller... Är inte på humör nu bara 😛 Samma här faktiskt. Inte varit å humör på hela dagen egentligen. Känner mig trött på allt bara. 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Det här var nästan otäckt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Vad heter hon? Hur gammal är hon? Vart bor hon? Vem var Rolling Stones tredje basist? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
debatt Postat 28 september 2010 Dela Postat 28 september 2010 Samma här faktiskt. Inte varit å humör på hela dagen egentligen. Känner mig trött på allt bara. 😑 Varför kan vi aldrig vara synkade. Känner mig väldigt uppåt! Särskilt nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts