Micke H Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Bra forum... xD Har du läst min Twitter idag?
debatt Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Mest intressant är ju det faktum att det står vid avatarerna att bara Dingbats är inloggad.
Fidden Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Pippippip funkar bättre under min avatar än er andras btw...
Fidden Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Har du läst min Twitter idag? jag kvittrar inte virtuellt är jag rädd...
Micke H Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Min avatar funkar, mwuwhahaha. High-five Fidden?
Micke H Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 jag kvittrar inte virtuellt är jag rädd... Jag skrev nämligen exakt samma sak där för bara några timmar sedan. xD Great minds think alike?
Dingbats Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Pippippip funkar bättre under min avatar än er andras btw... Borde byta till Pippi Långstrump.
Fidden Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Min avatar funkar, mwuwhahaha. High-five Fidden? High five, PipPipPip!
Neosus Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Fan va dom sjunger falskt.. på Idol! Samma skräp år ut och år in och år in och ut och så 🤪😏
debatt Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Fan va dom sjunger falskt.. på Idol! Samma skräp år ut och år in och år in och ut och så 🤪😏 Va de kvaltävling Ett ida från Frihamnen Götebôrg du glana på älleR? Jag tycker de var rätt duktiga. Madeleine kom inte upp till sin vanliga nivå riktigt. Det är nog bra nervigt att stå där... Rätt par gick vidare, även om Janine likvärdig.
Pazo Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Och såhär efter avbrottet har sebbe helt plötsligt en soffa 😮
Neosus Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Va de kvaltävling Ett ida från Frihamnen Götebôrg du glana på älleR? Jag tycker de var rätt duktiga. Madeleine kom inte upp till sin vanliga nivå riktigt. Det är nog bra nervigt att stå där... Rätt par gick vidare, även om Janine likvärdig. Jo de e nervigt att stå sådär och dom har mycket att lära sig som dom kommer att lära sig oxå. Och bli betydligt bättre. De e ju kul.. Men! Inte vet jag.. känns ändå som att det borde finnas betydligt duktigare sångare/sångerskor som borde få komma fram i ljuset. Jag har inte varit imponerad över nån som ställt upp i Idol. Känns bara "industri" utav det hela. 😕
debatt Postat 28 september 2010 Postat 28 september 2010 Javisst är det en industri. Inte köper då jag nån skiva av Idoldeltagarna. Har precis ätit tortellini, var hungrig ikväll, men märkte att brödet var slut, flingorna slut och frukten likaså. Så vad göra? Kunde iofs lagat Raggmunk eller grahamsgröt.
debatt Postat 28 september 2010 Postat 28 september 2010 (redigerat) Brorsan ska ge ut en cd på ett UK-bolag, så jag ska assistera lite där fick jag reda på. Idag har jag annars på em somnat på sängen och vaknat 2-3 timmar senare av att det pep i bröstet och att jag skallrade tänder (!) faktiskt. Det var så kallt i hela rummet att fingrarna och pannan nästan var vit. Nu är det varmt. Omvända världen. Har suttit med ett brev till myndigheten. Det är runt 15 bilagor. Scanna, vidimera, kopiera med mera. Imorgon ska det postas. Ska få en blankett om en vecka. Det tar det med vanlig postgång stod det. Redigerat 28 september 2010 av debatt
debatt Postat 28 september 2010 Postat 28 september 2010 17 papper var det tydligen... Undrar om det är 24 kronor i porto?
debatt Postat 28 september 2010 Postat 28 september 2010 Imon blir det att handla oboy och butterkaka, tror jag.
debatt Postat 28 september 2010 Postat 28 september 2010 God natt!! 18 papper blev det. Långrandigt. Vanliga brev är kult!
Pico Postat 28 september 2010 Postat 28 september 2010 Eller så kanske jag skall ta tillbaka ordet "god" och bara konstatera att det är morgon. Kanske är en "Go moron!"-dag. Jo, så får det bli. Go moron!
Recommended Posts