Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Nu har våra t-shirtar kommit från mad decent i usa, men så ska jag betala 238 kronor när jag hämtar ut dom. 😮 Varför det? Har ju redan betalat frakt.

Postat

Nu har våra t-shirtar kommit från mad decent i usa, men så ska jag betala 238 kronor när jag hämtar ut dom. 😮 Varför det? Har ju redan betalat frakt.

Det kan man... debattera om.

Postat

Surt. Vad hamnade du med för folk då?

Vet inte, kan inte folks namn utom några stycken. Jag har bara sett en lista än så länge.

Är iaf i samma grupp som henne på gruppövningarna i den andra kursen kan jag trösta mig med.

Postat

Men vad är det här för bullshit? Har ni också att alla smileys är borta och andra knappar och grejer?

Jepp, ser helknas ut nu.

Postat

Skickade ett brev till en tjej som var fan av skrivmaskiner på Facebook, skrivet på skrivmaskin, och kom ihåg nu att kolla på hennes blogg (det var ett par veckor sen). Hon har fotat av brevet och lagt upp det där 😛 Med min adress högst synlig. Hoppas jag får svar också.

Postat

Gå då in och kolla under er Profil.

Bara en massa buketter med blåklintar. Vad konstigt!

Jag har inte fått en enda! De kanske tycker om dig mest.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.