Micke H Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Och då heter det väl från ledningens sida "ta det inte personligt", eller hur. Man ska ta det opersonligt alltså... helt utan person. Ungefär så. Jag är rätt dålig på det dock.
debatt Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Man kan nog skilja på det som individ och det implicerar inga negativa tendenser annat än på intermittent basis.
Dingbats Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Man kan nog skilja på det som individ och det implicerar inga negativa tendenser annat än på intermittent basis. Menar du att den implicita substans—arbstrahent-kontrasten differentieras mot den kollokativa polemiken utan intervisionens inblandning?
Pazo Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Inatt hade jag typ 3-5 drömmar om att jag hade fått hörlurarna nu 😳
Overkill Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 http://alphadesigner.com/project-mapping-stereotypes.html
Pazo Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Alltsåå... Varför har jag fett ont i magen som om jag kommer få diarré snart.
slejnard Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Har ringt runt som en dåre nu till skrotupplagor och till verkstan där bilen står. Hittade en bränslepump för 750 spänn!! WOHO! 😄 Kollade me verkstaden och den skall passa. Skulle gå på cirkus 2500kr för installation. Så hela skiten kommer gå på cirka 3-4 papp istället för 10-12 papp! 😮 Så det finns hopp. 🥰 Gött! 😄
debatt Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Menar du att den implicita substans—arbstrahent-kontrasten differentieras mot den kollokativa polemiken utan intervisionens inblandning? Det är enligt mitt förmenande otvetydigt så att det inte existerar mycket till kärna som kan föranleda någon uppsträckning inom den följande diskursen, baserat på den vederstyggliga lokalitet som objektet föresvävar.
Micke H Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Dear GOD! Att komma tillbaka från lunchen var inte trevligt. 😏 Skitdag. Jag hatar mitt jobb.
Micke H Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Jag funderar på att efter jobbet åka hem till tjejen, smyga mig in på hennes rum och olja in hela mig i het massageolja. Sen ska jag tända några ljus runt omkring mig och lägga mig med huvudet neråt och arslet uppåt, med brunhålet rätt mot dörren. Sedan, precis innan hon kommer in, så börjar jag sjunga, falskt, When A Man Loves A Woman. Sedan ska jag ta henne så hårt att hon kommer att starta bilalarm med sina skrik.
Micke H Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 Wii eller ny dator? Ny dator eller Wii? Hmmm...
Neosus Postat 27 september 2010 Postat 27 september 2010 I FEEL GOOD! NANANANANANA! Håll keften 😠 ...eller nej jag menar, den har jag spelat mycke förr. 😑
Recommended Posts