Neosus Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 sitter här ..och ibland där. Både här och där ...har inte börjat med korven än! xD Blir en kvällsmidda ☺️
Dingbats Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 eller ljög lite för egentligen klickar jag bara runt. Nämen jag ska ju försöka mig på att skriva den där ideologiska sammanfattningen. Känns som skola fast på riktigt. Jävligt svårt, för vafan finns det för ideologi egentligen. Jag får typ skapa den själv, för det har aldrig varit så mycket snack om något annat än sakfrågor hittills. Känns aningen hopplöst.
Fidden Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 så vad gör ni? 😕 fastnade i toto. Iiii caaaant stop loving yooooou slumpen gav ett olämpligt låtval just nu 😏
Neosus Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Ta från dom fattiga och ge till dom rika är väl en bra ideologi 😱
Neosus Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Vars har debatt tatt vägen? Och varför? Och hur? 😕 ..och när och så vidare.
slejnard Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 åxå inne på toto 😮 tror5 jag fick till en hyllning iom låten belinda som e å¨,im ,yspace
Fidden Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 promeille alltså... tror jag. åt iofs några godisar med champagne i.
Memphis Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Och gissa vem man träffade på i trappuppgången igen. 😊 Känns som det är ödet. 🤪😛 Har inte sett henne på flera månader. Hon blev som vanligt glad och kramade om mig. 😊🥰 Pratade en stund och hade trevligt. Men det blev inte av att fråga om hon ville ta en kaffe nån dag. Känner mig inte helt redo än, ligger inte i tiden riktigt. 😑
Dingbats Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Och gissa vem man träffade på i trappuppgången igen. 😊 Känns som det är ödet. 🤪😛 Har inte sett henne på flera månader. Hon blev som vanligt glad och kramade om mig. 😊🥰 Pratade en stund och hade trevligt. Kramade! Är ni så pass! Grattis! Men det blev inte av att fråga om hon ville ta en kaffe nån dag. Känner mig inte helt redo än, ligger inte i tiden riktigt. 😑 Förstår tyvärr precis.
Memphis Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Kramade! Är ni så pass! Grattis! Ja. Har kramats sådär de tre senaste gångerna faktiskt. 😊☺️ Förstår tyvärr precis. Va gött att höra, trodde du/ni skulle börja tjöta om att jag måste våga ta steget osv. Men som sagt, känns inte rätt än. Det kommer, det vet jag. Meh.
Dingbats Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Ja. Har kramats sådär de tre senaste gångerna faktiskt. 😊☺️ Va gött att höra, trodde du/ni skulle börja tjöta om att jag måste våga ta steget osv. Men som sagt, känns inte rätt än. Det kommer, det vet jag. Meh. Du har det som i en liten ask! Hägåbra det där.
Recommended Posts