Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

eller ljög lite för egentligen klickar jag bara runt.

Nämen jag ska ju försöka mig på att skriva den där ideologiska sammanfattningen. Känns som skola fast på riktigt. Jävligt svårt, för vafan finns det för ideologi egentligen. Jag får typ skapa den själv, för det har aldrig varit så mycket snack om något annat än sakfrågor hittills. Känns aningen hopplöst.

Postat

så vad gör ni? 😕

fastnade i toto.

Iiii caaaant stop loving yooooou

slumpen gav ett olämpligt låtval just nu 😏

Postat

Och gissa vem man träffade på i trappuppgången igen. 😊 Känns som det är ödet. 🤪😛

Har inte sett henne på flera månader. Hon blev som vanligt glad och kramade om mig. 😊🥰

Pratade en stund och hade trevligt.

Men det blev inte av att fråga om hon ville ta en kaffe nån dag. Känner mig inte helt redo än, ligger inte i tiden riktigt. 😑

Postat

Och gissa vem man träffade på i trappuppgången igen. 😊 Känns som det är ödet. 🤪😛

Har inte sett henne på flera månader. Hon blev som vanligt glad och kramade om mig. 😊🥰

Pratade en stund och hade trevligt.

Kramade! Är ni så pass! Grattis!

Men det blev inte av att fråga om hon ville ta en kaffe nån dag. Känner mig inte helt redo än, ligger inte i tiden riktigt. 😑

Förstår tyvärr precis.

Postat

Kramade! Är ni så pass! Grattis!

Ja. Har kramats sådär de tre senaste gångerna faktiskt. 😊☺️

Förstår tyvärr precis.

Va gött att höra, trodde du/ni skulle börja tjöta om att jag måste våga ta steget osv. Men som sagt, känns inte rätt än. Det kommer, det vet jag.

Meh.

Postat

Ja. Har kramats sådär de tre senaste gångerna faktiskt. 😊☺️

Va gött att höra, trodde du/ni skulle börja tjöta om att jag måste våga ta steget osv. Men som sagt, känns inte rätt än. Det kommer, det vet jag.

Meh.

Du har det som i en liten ask! Hägåbra det där.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.