Dingbats Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Det var nog det mest krystade exemplet jag hört xD
Fidden Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 tyckte nog att britta var ganska het på nyhetsmorgon ändå...
Pico Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Det där "Ska vi kolla film?" kan också betyda att man just kollar film och sen blir det jättemysigt när hon ligger på ens arm osså somnar Roger. 😏
Fidden Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 jag vill minnas att jag försökte den där "kolla film" prylen, men då bjöd hon med annat folk xD
Memphis Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 😳 Ja, det var en konstigt formulerad mening, jag vet. xᴅ Men orka bry sig. xᴰ
Memphis Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Inspelad i en by nära min by och i Luleå. Ballt!
Memphis Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Okej, typ ryska. Tvivlar på att ni kommer orka leta upp den symbolen varje gång ni får hjärnsläpp och vill använda äckelsmileyn. haha xD
Memphis Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Genmodifierad lax är kanske på gång. Vad säger ni om det? http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/snart-kan-monsterlaxen-vara-har-1.1177099
Memphis Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 (redigerat) Någon av er som e med i Hyresgästföreningen? 😕 Bor i studentlägenhet. HGF ska ju förhandla om att hyrorna inte ska höjas men hyran är ju densamma för alla, oavsätt om de är med i Hyresgästföreningen, och skulle de få den att ligga kvar på samma eller minskas så gäller ju det också alla oavsätt om man är med eller inte? För hyran kan ju inte höjas bara för dem som inte är med eller? 😳 Redigerat 26 september 2010 av Memphis
Fidden Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Ja, det var en konstigt formulerad mening, jag vet. xᴅ Men orka bry sig. xᴰ nummer två är ju bajsa liksom. du skulle skrivit tvåan.
Memphis Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 nummer två är ju bajsa liksom. du skulle skrivit tvåan. Jasså jaha.
Fidden Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Genmodifierad lax är kanske på gång. Vad säger ni om det? http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/snart-kan-monsterlaxen-vara-har-1.1177099 Att odla lax innebär att mata dem med mer föda än man i slutändan får ut ur dem, så det går bort redan innan GMO kommer på tal. Energimässigt förkastligt. (gäller även kossor, grisar, kycklingar etc)
Memphis Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 (redigerat) Att odla lax innebär att mata dem med mer föda än man i slutändan får ut ur dem, så det går bort redan innan GMO kommer på tal. Energimässigt förkastligt. (gäller även kossor, grisar, kycklingar etc) mm. Men om laxarna växer sig stora på mycket kortare tid, då går det ju åt mindre mat och är inte lika energimässigt förkastligt som annars? Nu är jag inte för detta med genmodifierad lax men är det inte så? 😕 Redigerat 26 september 2010 av Memphis
Pico Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 mm. Men om laxarna växer sig stora på mycket kortare tid, då går det ju åt mindre mat och är inte lika energimässigt förkastligt som annars? Nu är jag inte för detta med genmodifierad lax men är det inte så? 😕 Eller så kanske det går åt mer mat, och för sånna där odlingar äre ju typ fodermjöl/pellets som gjorts av fisk i sönderfiskade vatten kring Island. Var något Uppdrag Granskning om det.
Memphis Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Men jomennämensåatte.. Får ta tag i mitt liv lite här. Disk ska diskas, stök ska städas, böcker ska pluggas, kropp skall tränas, magsäck skall matas. 😛
Dingbats Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 En intressant variant är ju "Ska vi hem till mig och kolla på Kobra i tvåan ikväll?".
Dingbats Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Tror jag måste prata mindre om mig själv i längsta och mer i verkliga livet.
Recommended Posts