Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Det där "Ska vi kolla film?" kan också betyda att man just kollar

film och sen blir det jättemysigt när hon ligger på ens arm osså somnar Roger. 😏

Postat

Okej, typ ryska. Tvivlar på att ni kommer orka leta upp den symbolen varje gång ni får hjärnsläpp och vill använda äckelsmileyn.

haha xD

Postat (redigerat)

Någon av er som e med i Hyresgästföreningen? 😕

Bor i studentlägenhet. HGF ska ju förhandla om att hyrorna inte ska höjas men hyran är ju densamma för alla, oavsätt om de är med i Hyresgästföreningen, och skulle de få den att ligga kvar på samma eller minskas så gäller ju det också alla oavsätt om man är med eller inte? För hyran kan ju inte höjas bara för dem som inte är med eller?

😳

Redigerat av Memphis
Postat

Ja, det var en konstigt formulerad mening, jag vet. xᴅ Men orka bry sig. xᴰ

nummer två är ju bajsa liksom. du skulle skrivit tvåan.

Postat (redigerat)

Att odla lax innebär att mata dem med mer föda än man i slutändan får ut ur dem, så det går bort redan innan GMO kommer på tal. Energimässigt förkastligt.

(gäller även kossor, grisar, kycklingar etc)

mm.

Men om laxarna växer sig stora på mycket kortare tid, då går det ju åt mindre mat och är inte lika energimässigt förkastligt som annars?

Nu är jag inte för detta med genmodifierad lax men är det inte så? 😕

Redigerat av Memphis
Postat

mm.

Men om laxarna växer sig stora på mycket kortare tid, då går det ju åt mindre mat och är inte lika energimässigt förkastligt som annars?

Nu är jag inte för detta med genmodifierad lax men är det inte så? 😕

Eller så kanske det går åt mer mat, och för sånna där odlingar äre ju typ fodermjöl/pellets som gjorts av fisk

i sönderfiskade vatten kring Island. Var något Uppdrag Granskning om det.

Postat

Men jomennämensåatte.. Får ta tag i mitt liv lite här. Disk ska diskas, stök ska städas, böcker ska pluggas, kropp skall tränas, magsäck skall matas. 😛

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.