Dingbats Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Men det beror lite på vem man säger det till och i vilket sammanhang. Om man är på fest hos nån och träffar en tjej och ställer frågan så kan det med stor risk tolkas så ja. Men är det nån tjejkompis/klasskompis/granne så behöver det ju tolkas så, men kan ju nog ändå lätt uppfattas som att man är intresserad av henne iallfall. Spelar ju roll hur man säger det också. Finns ju: 1. Vill du komma hem och se en film med mig ikväll? 2. Du har inte lust att se film nån dag framöver? Nummer 2 är ju därför att föredra om man inte vill att det ska missuppfattas lika lätt. Tror jag iallfall. Brukar inte se filmer me mina tjejkompisar utan mest killpolare. Okej, bra. Ska vara glad om jag ens får anledning att fundera över problemet.
Dingbats Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 kliade mig precis i röven och ska nog göra det igen alldeles strax du då
Memphis Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Okej, bra. Ska vara glad om jag ens får anledning att fundera över problemet. Det har du ju uppenbarligen redan gjort? 😄
Memphis Postat 25 september 2010 Postat 25 september 2010 Såg på "Så som i himmelen" nyss. Har sett den förr. Bra film. Annorlunda och bitvis nästa jobbig men ändå rörande med vettigt innehåll. Slutet e riktigt mäktigt. Japp!
slejnard Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Såg på "Så som i himmelen" nyss. Har sett den förr. Bra film. Annorlunda och bitvis nästa jobbig men ändå rörande med vettigt innehåll. Slutet e riktigt mäktigt. Japp! Inspelad i en by nära min by och i Luleå. Nu håller de på med nån ny film här med Sven-Bertil Taube: "En enkel till Antibes". Även jägarna har gjorts här. Värsta filmstaden ju 😕
slejnard Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Luleå vann över HIV 71 😑 sådeså Fidden å Pazo 😑
Fidden Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Nummer 2 är ju därför att föredra om man inte vill att det ska missuppfattas lika lätt. 😳
slejnard Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 hur fan kan man gå på flörter när man snart är 40??? 😆 orka lära sig.. 🥰
Fidden Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 Hej slej. Hur undviker man att gå på flörter? Det går inte 😆
Fidden Postat 26 september 2010 Postat 26 september 2010 det är bara att gå sönder, klättra upp och hoppa igen. that´s life.
Recommended Posts